Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Електронна платформа менеджменту поповнилася цікавими новинками

10:50, 13-11-2023

Базовою складовою професійного та кар’єрного росту сучасного менеджера є неперервна освіта та розширення запасу знань, які постійно оновлюються. Враховуючи це, на кафедрі менеджменту реалізується новітня інноваційна освітня модель, запропонована і обґрунтована ректором. У контурі концепції цієї моделі постійна увага приділяється фундаментальній підготовці студентів на основі найновіших досягнень теорії і практики менеджменту, сучасних інформаційних технологій, які дозволяють сформувати важливі компетенції майбутніх менеджерів, а також здійснюється активне опанування англійською мовою. Такій підхід є базою проведення комплектації та розширення електронної платформи менеджменту, яка представлена новітньою теоретичною, начальною та методичною літературою. Нещодавно відбулося чергове її поповнення. Серед новинок студентам нашої кафедри варто звернути увагу на наступні.

Дензіл Вотсон, Ентоні Хед і Дора Чан. Корпоративні фінанси. Принципи та практика (Denzil Watson, Antony Head, Dora Chan. Corporate Finance: Principles and Practice)

Це вичерпний посібник у галузі корпоративних фінансів, який познайомить із ключовими темами та сферами у цій галузі. Цей практичний і читабельний підручник ідеально підходить, незалежно від того, чи вивчаєте ви курси, пов'язані з бухгалтерським обліком, бізнесом або фінансами. Написаний та структурований у зручному для читача стилі для новачків у цій темі, книга пропонує чітке, покрокове пояснення основних принципів і математичних методів, не обтяжуючи вас зайвими подробицями, і надає практичні приклади від відомих компаній.

Ключові особливості цього видання включають: висвітлення всіх основних тем, наближення до вимог, встановлених професійними організаціями; 24 нових, коротких прикладів у полях «Віньєтка» протягом усієї книги; вивчення актуальних, реальних фінансових питань та зв'язок теорії з практикою; більше контенту щодо питань навколишнього середовища, управління та сталого розвитку, а також їх впливу на корпоративні фінанси; питання для повторення та обговорення протягом усієї книги.

 

Ефраїм Турбан, Керол Поллард, Грегорі Вуд. Інформаційні технології для менеджменту. (Efraim Turban, Carol Pollard, Gregory Wood. Information Technology for Management. On-Demand Strategies for Performance, Growth and Sustainability)

Інформаційні технології постійно змінюються, а це означає, що ті, хто працює або планує працювати у сфері управління ІТ, повинні постійно вчитися. У новому виданні відомого посібника «Інформаційні технології для менеджменту» детально висвітлюються останні розробки в реальному світі управління ІТ завдяки внеску ІТ-менеджерів і практиків провідних компаній і організацій з усього світу.

Зосереджуючись як на основних технологічних розробках у цій галузі, так і на важливих рушійних силах бізнесу, таких як продуктивність, зростання та сталий розвиток, текст допоможе студентам дослідити та зрозуміти життєво важливу роль ІТ щодо трьох компонентів підвищення ефективності бізнесу: людей, процесів та технологій. У посібнику також представлений підхід змішаного навчання, який використовує контент, представлений візуально, текстуально та інтерактивно, щоб дозволити студентам з різними стилями навчання легко розуміти та запам'ятовувати інформацію. Висвітлення технологій є сучасним, включаючи передові технології, а тематичні дослідження допомагають закріпити матеріал так, як це можуть зробити деякі тексти

 

Білл Цзян. Інвестиційні стратегії. Практичний підхід до підвищення прибутковості інвесторів (Bill Jiang. Investment Strategies. A Practical Approach to Enhancing Investor Returns)

Ця книга є практичним та унікальним посібником, покликаним допомогти інвесторам успішно інвестувати у фінансові ринки. Вона надає добірку перевірених часом інвестиційних стратегій, які допоможуть інвесторам збільшити прибутковість. Факторне інвестування займає проміжне становище між активним управлінням і пасивним інвестуванням, поєднуючи їх переваги. Книга всебічно висвітлює загальні фактори стилю, такі як якість і динаміка, у відповідь на зростаючий інтерес інвесторів до факторних стратегій. Надано детальний опис багатофакторного підходу з точки зору його принципу, інвестиційних переваг та методів побудови. Книга також зосереджена на сталому інвестуванні, оскільки воно продовжує набувати все більшої популярності в інвестиційному секторі. Автор використовує велику кількість фінансових даних, реальних кейсів та практичних прикладів, щоб допомогти аудиторії зрозуміти різні інвестиційні стратегії в цікавій та інформативній формі.

Книга орієнтована на приватних інвесторів та інвестиційних практиків, таких як аналітики акцій та інвестиційні консультанти. Вона також підходить для студентів університетів, які зацікавлені у вивченні практичних інвестиційних стратегій та традиційних занять з активами.

 

Гук О.В. Інвестування інноваційної діяльності: начальний посібник для здобувачів ступеня магістра за спеціальністю 073 Менеджмент

Посібник має на меті допомогти студентам оволодіти системою знань з інвестування інноваційної діяльності на всіх етапах життєвого циклу підприємства. У посібнику розглянуті сучасні теоретичні підходи до впровадження інновацій, динаміки інноваційної діяльності промислових підприємств та їх інноваційної активності. Студенти зможуть визначати джерела фінансування, оцінювати інвестиційну привабливість підприємства, запропонувати альтернатині джерела інвестування, порівнювати інноваційну спроможність України в контексті міжнародних індексів, аналізувати сучасні тенденції інвестування.

Посібник розрахований на студентів економічних спеціальностей другого (магістерського) рівня вищої освіти, які вивчають дисципліни «Інвестування інноваційної діяльності», «Інвестиційний менеджмент», «Інвестування», «Інвестиційний аналіз», «Основи інноваційно-інвестиційного підприємництва».

 

Копитко М. І. Управління інноваціями та інвестиціями: навчальний посібник у схемах і таблицях

Подано основні матеріали для вивчення дисципліни «Управління інноваціями та інвестиціями».

За допомогою схем і таблиць розкрито теоретичні засади механізму управління інноваціями та інвестиціями на підприємстві.

Для здобувачів і викладачів закладів вищої освіти економічних спеціальностей, наукових та інженерно-технічних працівників, що спеціалізуються у сфері управління інноваційною та інвестиційною діяльністю, а також читачів, яких цікавлять проблеми управління інноваціями та інвестиціями.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "073 - Менеджмент" кафедри Менеджменту та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Менеджменту

Абітурієнту

Спеціалізація: Менеджмент

Місія програми – підготовка фахівців, здатних на високому професійному рівні виконувати загальні функції управління організацією та її підрозділами, аналізувати і планувати діяльність організацій, управляти зовнішньоекономічною діяльністю, матеріально-технічним постачанням, вирішувати проблеми оптимізації матеріальних, фінансових та інформаційних потоків, прогнозувати розвиток конкурентного середовища тощо.

 

Спеціалізація: Менеджмент

Місія програми – підготовка фахівців, здатних на високому професійному рівні виконувати загальні функції управління організацією та її підрозділами, аналізувати і планувати діяльність організацій, управляти зовнішньоекономічною діяльністю, матеріально-технічним постачанням, вирішувати проблеми оптимізації матеріальних, фінансових та інформаційних потоків, прогнозувати розвиток конкурентного середовища тощо.

 

Переглядів: 1 462