Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Офлайн навчання на кафедрі менеджменту ДУІКТ

13:57, 23-10-2023

Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій має організований і контрольований навчальний процес.

Офлайн навчання є традиційним методом навчання, коли студенти відвідують лекції, семінари, тренінги та практичні заняття у реальному світі. Офлайн навчання надає можливість студентам взаємодіяти один на один з викладачами та іншими студентами, обговорювати матеріал та співпрацювати над проектами.

Важливість очного спілкування для першокурсників – найважливіше відразу включитись у навчання, комунікувати, познайомитись, створити дружню атмосферу в групі, створити міцний колектив, саме викладач допоможе розібратися з проблемами і перешкодами, які зустрічаються на студентському шляху.

В Державному університеті інформаційно-камунікаційних технологій, вирує студентське життя. Знову в наших стінах чути голоси студентів, коридори сповнені амбітною та цілеспрямованою молоддю.

Студенти попри труднощі, повітряні тривоги, походи під час занять в укриття, дуже задоволені очним форматом навчання, використанням сучасних цифрових та комп'ютерних технологій, адже саме очне навчання надає можливості:

  • Особистий контакт студента з викладачем, який допомагає кращому розумінню надатого матеріалу;
  • Можливість задавати питання та отримувати відповіді оперативно, без зайвого очікування;
  • Перебування саме в аудиторії допоможе сконцетруватися,  ніщо не буде заважати та відволікати;
  • Навчитися пунктуальності, вчасно приходити на пари, навик, який  знадобиться після працевлаштування;
  • Можливість брати активну участь у студентському житті, живе спілкування, безліч нових знайомств, які вчать важливих життєвих навичок;
  • Краща доступність до ресурсів університету: бібліотеки, лабораторії, студентські організації то що.

Отже, якісна підготовка майбутнього фахівця з управління сприяє їхньому професійному розвитку, вдосконалення практичних навичок, розвиває їх вміння працювати в команді, що беззаперчно є не тільки вимогою сьогодення, а й в першу чергу роботодавців.

 

Запрошуємо на навчання!

До зустрічі в аудиторії!

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "073 - Менеджмент" кафедри Менеджменту та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Менеджменту

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Менеджмент

Місія програми – підготовка фахівців, здатних на високому професійному рівні виконувати загальні функції управління організацією та її підрозділами, аналізувати і планувати діяльність організацій, управляти зовнішньоекономічною діяльністю, матеріально-технічним постачанням, вирішувати проблеми оптимізації матеріальних, фінансових та інформаційних потоків, прогнозувати розвиток конкурентного середовища тощо.

 

Спеціалізація: Менеджмент

Місія програми – підготовка фахівців, здатних на високому професійному рівні виконувати загальні функції управління організацією та її підрозділами, аналізувати і планувати діяльність організацій, управляти зовнішньоекономічною діяльністю, матеріально-технічним постачанням, вирішувати проблеми оптимізації матеріальних, фінансових та інформаційних потоків, прогнозувати розвиток конкурентного середовища тощо.

 

Переглядів: 1 246