Менеджер – одна з найважливіших посад для ефективної роботи компанії, а сама категорія співробітників затребувана не тільки в Україні, але й в усьому світі. Сьогодні до представників цієї професії прийнято відносити управлінські посади та керівників компаній, але спеціальностей і різновидів менеджменту набагато більше. У багатьох студентів виникають запитання у виборі майбутньої роботи, тож розглянемо найбільш потрібні на ринку праці України спеціальності менеджменту.
Фінансовий менеджер (бізнес-аналітик) аналізує та ухвалює вимоги до змін корпоративних політик, інформаційних систем та бізнес-процесів та часто виступають як перекладачі вимог замовника у терміни та категорії зрозумілі технічним фахівцям.
Менеджер з якості координує розробку необхідних процедур та механізмів управління якістю на підприємстві, організовує та контролює навчання працівників у сфері забезпечення високої якості продукції та послуг
Операційний директор контролює щоденні операції компанії, здійснює нагляд за внутрішніми процесами підприємства, від виробництва до людських ресурсів.
Регіональний менеджер управляє процесом продажів в регіоні, організовує і розвиває системи дистрибуції, знаходить клієнтів, збирає інформацію про стан ринку та координує роботу торгових представників.
Менеджер з HR-трансформації спостерігає та аналізує ситуацію на ринку праці, середню заробітну плату спеціалістів різних фахів, знаходить персонал для компанії, планує процес найму, створює кадровий резерв та відповідає за корпоративну культуру.
Account Manager (менеджер по роботі з клієнтами) працює з клієнтами підприємства, знаходить індивідуальних підхід, відповідає за якісне та своєчасне виконання клієнтських замовлень та пропонує нові послуги і продукти.
Менеджер з розвитку аналізує та створює інструменти для підвищення прибутку компанії, підтримує якісні відносини та розробляє політику спілкування з клієнтами, слідкує за розвитком ринку та створює пропозиції розвитку бізнесу.
Менеджер проектів у сфері IT бере на себе відповідальність управління проектами, будує ефективний процес роботи, розподіляє обов’язки між працівниками, відповідає за час виконання, бюджет і обсяг роботи.
Менеджер цифрових платформ (менеджер інтернет-магазина) приймає комерційні і управлінські рішення для створення ефективної роботи цифрової платформи, аналізує попит на пропозиції та координує діяльність інших співробітників для вирішення робочих задач.
Адміністратор магазину контролює організацію торгово-технологічного процесу, своєчасне поповнення робочого запасу товарів, вживає заходів щодо покращення обслуговування покупців та здійснює контроль за виконанням працівниками вказівок керівництва підприємства.
Адміністратор офісу забезпечує адміністративну підтримку керівника, ведення і організацію роботи з документами, планування зустрічей та забезпечує взаємозв’язки між керівником та працівниками і представниками інших підприємств.
Event-менеджер займається організацією ділових, спортивних та розважальних заходів, відповідає за розробку ідей, складання сценарію, підбір місця проведення і персоналу та донесення інформації до гостей.