Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Першокурсники продемонстрували таланти на святкуванні Дня маркетолога

11:30, 09-12-2024

У середу, 4 грудня на кафедрі Маркетингу традиційно відзначали День маркетолога — свято творчості, таланту та студентського натхнення. Цьогоріч захід став особливим для студентів першого курсу, які вперше долучилися до святкової програми. Їхній дебют вразив усіх присутніх, довівши, що маркетологи — це не лише про стратегії, але й про мистецтво.

Майбутні маркетологи не лише були присутні на заході, а й активно долучилися до його організації, продемонструвавши свої таланти. Микита Білько зачарував аудиторію виконанням пісні «The House of the Rising Sun» гурту «Animals», акомпануючи собі на гітарі. Його проникливий голос і майстерність гри на інструменті створили магічну атмосферу.

Ще однією яскравою родзинкою став виступ Валерії Забродної та Іванни Мачачі, які зачарували гостей танцювальним номером у стилі ча-ча-ча під назвою “Ситуація у відділі Маркетингу”. Їхній виступ викликав шквал оплесків та захоплення публіки.

Зворушливий момент додала Нерезова Кристина, яка прочитала вірш Сергія Жадана «І жінка з чорним, як земля, волоссям...». Її емоційне виконання не залишило байдужим нікого в залі.

Окремої уваги заслуговує вокальний виступ групи талановитих студенток: Єлизавети Криворучко, Альони Катеренюк, Вікторії Коваленко та Аліни Рудоміної. Їхнє виконання пісні «Все буде добре» гурту «Океан Ельзи» підняло настрій усім присутнім, об’єднавши зал у дружньому колі.

Не менш цікавими були виступи старшокурсників, які передали першокурсникам свій досвід та поділилися спогадами про студентські роки. Ця передача енергії між поколіннями створила атмосферу тепла і взаємопідтримки.

День маркетолога залишив особливий слід у серці кожного, хто став частиною свята. Він показав, що творчість, талант і дружба є невід’ємними складовими студентського життя. Кафедра маркетингу вже з нетерпінням чекає наступного року, аби побачити, як наші першокурсники прожили свій перший рік університетського життя і які нові таланти зможуть показати.

День маркетолога — це не лише традиція, це свято яке об’єднує студентів різних поколінь.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 476