Цікавий формат завдання підібрали для студентів груп МНД-31, МНД-41, МНДМ-51 викладачі кафедри "Менеджменту та бізнес-моделювання" Ковшова І.О., Бурбелo Н.О.
Наші студенти 9 жовтня поточного року були запрошенні на щорічну XVIII виставку реклами «REX», в ролі «таємного покупця», яка відбулася в приміщенні ВЦ «Київ Експо Плаза», за адресою вул. Салютна, 2-Б, Київ. Майбутні менеджери мали відчути себе аналітиками, перед студентами стояло завдання оцінити, хоч і скорочену, але досить чисельну (66 компаній) кількість організацій за 3 пунктами, що були запропоновані в оціночному листі. Особливо хотілося б звернути увагу на один з цих пунктів - «диференційні особливості», адже кожен учасник виставки обрав свій метод розкриття своєї продукції, цілей, послуг.
Виконуючи завдання та переміщуючись по індивідуально обраному маршруту студенти прийняли участь в одному з спецпроектів виставки «Спікер-зоні», що передбачена для презентацій и демонстрацій рекламних, маркетингових послуг та ЗМІ, відчули на собі «нестандартну рекламу», особливості сучасного PR-у, брендингу, маркетингових досліджень та візуальних комунікацій. Під світло виставкових стендів, рекламних конструкцій, вивісок, «таємні покупці» відчули на собі весь смак маркетингових ходів та отримали сувеніри, візитівки.
Деякі з компаній, що презентували себе виявили бажання прийняти на екскурсію наших студентів.
А викладачі впевненні: «Це має бути цікаво».
Загалом захід був дуже цікавим, кожен з студентів мав змогу отримати певний практичний досвід на майбутнє в цій сфері.
Всі, хто приймали участь в XVIII міжнародній виставці реклами та маркетингу REX 2014, отримали позитивні емоції, гарний настрій та заряд оптимізму.