«Креативне мислення: Технології змін» - такий онлайн-інтенсив від культурно-освітнього проекту «Креативна країна» пройшла доцент кафедри маркетингу Ірина Совершенна.
Креативність сьогодні - не просто дань моді, а найбільш затребуване Soft skill (м’яка навичка) сьогодення, одна з найголовніших навичок 21-го сторіччя, які будуть потрібні випускникам – маркетологам для кар’єрного успіху після закінчення університету.
«Креативність» – це здатність людини створювати принципово нові ідеї, знаходити оригінальні рішення, відхилятися від традиційних схем мислення, здатність вирішувати проблеми. Це бачення проблем під іншим кутом і їх вирішення унікальним чином.
Креативність у маркетингу –– важлива складова успіху просування товарів або послуг. Саме креативність може зробити бренд унікальним, вирішити важке завдання щодо залучення, завоювання та утримання споживачів.
Креативне мислення можна і необхідно розвивати маркетологам, воно включає в себе:
Під час інтенсиву учасники дізналися:
Культурно-освітній проєкт «Креативна Країна», що був організатором заходу, спрямований на вивчення, розвиток та популяризацію креативного мислення в Україні. Засновники проекту переконані в тому, що креативність може стати тією цінністю, яка об’єднає українське суспільство. Місія проєкту: шляхом поширення технологій креативного мислення формувати в Україні культуру креативного мислення, сприяти розвитку України як інноваційної креативної країни, в якій все має бути організовано для розкриття та розвитку творчого потенціалу людини! Мета проєкту: сформувати в Україні мережу ініціатив з дослідження, вивчення, розвитку та популяризації креативного мислення, закласти фундамент для подальшої розбудови інноваційної успішної країни.
Слова вдячності ведучому онлайн-інтенсиву Віталію Фасолі — досліднику креативного мислення, тренеру творчих станів, засновнику проєкту «Креативна Країна», TEDx спікеру за змістовність, професіоналізм та СУПЕР менторство під час всього спілкування!!!
Культурно-освітній проект «Креативна країна» - однозначно РЕКОМЕНДУЄМО!!! Нашою спільною Українською цінністю, яка всіх об’єднає, може стати креативне мислення!
Нові ідеї, практики з розвитку креативного мислення знайшли своє втілення в матеріалах для вивчення у новій дисципліни кафедри маркетингу «Інсайти маркетингової активності», яка передбачає формування у студентів навичок з розвитку креативності, технології креативного мислення.
Сучасний маркетинг – не просто наука, а мистецтво, дуже жива річ, яка швидко змінює світ, і сама змінюється разом із ним. Це не просто теоретична дисципліна, це практичне управління будь-яким бізнесом, яке включає аспекти креативності.
Викладачі кафедри маркетингу постійно є у русі самих сучасних новацій і з задоволенням передають свої знання студентам.