Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Креативний викладач – запорука розвитку креативності у студентів-маркетологів!

13:26, 24-11-2021

«Креативне мислення: Технології змін» - такий онлайн-інтенсив від культурно-освітнього проекту «Креативна країна» пройшла доцент кафедри маркетингу Ірина Совершенна.

Креативність сьогодні - не просто дань моді, а найбільш затребуване Soft  skill (м’яка навичка) сьогодення, одна з найголовніших навичок 21-го сторіччя, які будуть потрібні випускникам – маркетологам для кар’єрного успіху після закінчення університету.

«Креативність» – це здатність людини створювати принципово нові ідеї, знаходити оригінальні рішення, відхилятися від традиційних схем мислення, здатність вирішувати проблеми. Це бачення проблем під іншим кутом і їх вирішення унікальним чином.

Креативність у маркетингу –– важлива складова успіху просування товарів або послуг. Саме креативність може зробити бренд унікальним, вирішити важке завдання щодо залучення, завоювання та утримання споживачів.

Креативне мислення можна і необхідно розвивати маркетологам, воно включає в себе:

  • вміння застосовувати різні методи активації креативності;
  • вміння застосовувати техніки креативного мислення для генерації принципово нових ідей;
  • розробку власних методик з розвитку креативного мислення з урахуванням аспектів нейро-психології та фізіології людини;

Під час інтенсиву учасники дізналися:

  • З чого почати розвиток креативності.
  • Чому креативні від народження діти з часом втрачають цю здатність.
  • Що таке шаблонне мислення та як воно впливає на життя.
  • Які вправи допоможуть активувати креативність.
  • Що таке технології креативного мислення.
  • Як застосовувати змінені стани свідомості для створення креативних ідей.
  • Що таке культура креативного мислення?
  • Як креативне мислення може вплинути на розвиток України?

Культурно-освітній проєкт «Креативна Країна», що був організатором заходу,  спрямований на вивчення, розвиток та популяризацію креативного мислення в Україні. Засновники проекту переконані в тому, що креативність може стати тією цінністю, яка об’єднає українське суспільство. Місія проєкту: шляхом поширення технологій креативного мислення формувати в Україні культуру креативного мислення, сприяти розвитку України як інноваційної креативної країни, в якій все має бути організовано для розкриття та розвитку творчого потенціалу людини! Мета проєкту: сформувати в Україні мережу ініціатив з дослідження, вивчення, розвитку та популяризації креативного мислення, закласти фундамент для подальшої розбудови інноваційної успішної країни.

Слова вдячності ведучому онлайн-інтенсиву Віталію Фасолі — досліднику креативного мислення, тренеру творчих станів, засновнику проєкту «Креативна Країна», TEDx спікеру за змістовність, професіоналізм та СУПЕР менторство під час всього спілкування!!!

Культурно-освітній проект «Креативна країна» - однозначно РЕКОМЕНДУЄМО!!! Нашою спільною Українською цінністю, яка всіх об’єднає, може стати креативне мислення!

Нові ідеї, практики з розвитку креативного мислення знайшли своє втілення в матеріалах для вивчення у новій дисципліни кафедри маркетингу «Інсайти маркетингової активності», яка передбачає формування у студентів навичок з розвитку креативності, технології креативного мислення.

Сучасний маркетинг – не просто наука, а мистецтво, дуже жива річ, яка швидко змінює світ, і сама змінюється разом із ним. Це не просто теоретична дисципліна, це практичне управління будь-яким бізнесом, яке включає аспекти креативності.  

Викладачі кафедри маркетингу постійно є у русі самих сучасних новацій і з задоволенням передають свої знання студентам.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 6 244