Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Обговорення результатів оновлення освітньої програми «МАРКЕТИНГ» для якісної підготовки здобувачів вищої освіти

12:28, 10-11-2021

У понеділок було проведено збори керівництва Навчально-наукового інституту менеджменту та підприємництва, завідувачів кафедр ННІМП та НПП кафедри маркетингу. Мета зібрання -  заслуховування та обговорення доповіді завідувача кафедри маркетингу  Виноградової О.В. на тему: «Структура сутність та зміст освітньої програми «Маркетинг» для якісної підготовки здобувачів вищої освіти».

Під час виступу Виноградова О.В. окреслила основні критерії ефективності функціонування спеціальності «Маркетинг» у Державному університеті телекомунікацій, які стосуються якості розробки та  щорічного удосконалення освітньої програми підготовки здобувачів. Всім присутнім були зазначені принципи розробки та реалізації освітньої програми (ОП) на кафедрі маркетингу: врахування  Стандарту вищої освіти з маркетингу, який визначає мету, інтегральну, загальні та професійні компетентності та результати навчання здобувачів вищої освіти за спеціальністю 075-Маркетинг.

Освітня програма має чітко сформульовану мету, яка відповідає місії та стратегії Державного університету телекомунікацій, а саме: формування та розвиток у  бакалаврів маркетингу загальних і професійних компетентностей, необхідних для ефективного вирішення завдань маркетинговій діяльності підприємств різних рівнів та форм власності в управлінській, освітній, медійно-комунікативній, бізнесовій та інших сферах.

При цьому розроблена ОП враховує інтереси провідних компаній, діяльністю яких є послуги у сфері маркетингу, реклами, Інтернет та інформаційних технологій. Це компанії-партнери кафедри ТОВ «МЕДІАСАППОРТ»,  ТОВ «ЕДПАРТНЕР»,    ВЕБ-студія «UPWAY». Рекомендації представників фірм-партнерів є важливими бо саме вони є носіями практичних знань та «провідниками» сучасних і перспективних технологій, таких необхідних для вивчення нашими студентами.

Окремо наголошено на унікальності саме нашої освітньої програми з маркетингу, яка полягає у підготовці здобувачів з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням інформаційних технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Унікальність ОП досягається змістом дисциплін професійного спрямування та наявністю потужної матеріально-технічної бази кафедри. Це дисципліни, які надають навички застосування найсучаснішого інструментарію маркетингу в Інтернет - просторі, вміння вести електронний бізнес та створювати відповідний маркетинговий контент (дисципліни:«Сучасні види маркетингу», «Контент-маркетинг», «Інтернет  -  маркетинг», «Електронний  бізнес»). Під час викладання курсу «Сучасні види маркетингу» вивчають інструменти латерального, Івент, сенситивного,  сарафанного, вірусного, партизанського та наномаркетингу. Під час викладання курсу «Інтернет-маркетингу» вивчають інноваційні напрями маркетингу -  ютубінг, гео та фейстаргетинг. Під час викладання курсу «Електронний бізнес» вивчають інноваційні напрями ведення Інтернет комерції – створення комерційного сайту, його технічну та пошукову оптимізацію. Під час викладання курсу «Контент-маркетинг» передбачено опанування студентами інноваційних тактик та стратегій контент-маркетингу, створення власних кейсів,контент-аудит сайтів тощо. Студенти вивчають інноваційні напрями он-лайн досліджень з використанням Google форм та Power BI аналітики.

Також враховані інтереси студентів, які побажали набути навички  створення акаунтів та просування в соцмережах  Instagram, Facebook, Linkedin і Twitter, генерації трафіку на сайт, що було враховано у дисциплінах «Маркетинг у соціальних мережах» та «Блогінг» (вільного вибору  студента).         

Після доповіді було обговорення, у якому прийняли участь директор ННІМП  Гудзь О.Є., заступник директора ННІМП Ващенко О.П., завідувач кафедри соціології Кліменко О.Ю., завідувач кафедри ПТБД Ромащенко О.С. та НПП кафедри маркетингу – Совершенна І.О., Крижко О.В., Дарчук В.Г., Недопако Н.М. У результаті обговорення було прийнято рішення зробити оновлення освітньої програми та проведення таких засідань щорічною традицією, що дозволить підвищити зацікавленість здобувачів вищої освіти в  виборі спеціальності і, як наслідок, збільшити набір, тим самим підвищуючи рейтинг спеціальності та університету в цілому.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 2 879