У понеділок було проведено збори керівництва Навчально-наукового інституту менеджменту та підприємництва, завідувачів кафедр ННІМП та НПП кафедри маркетингу. Мета зібрання - заслуховування та обговорення доповіді завідувача кафедри маркетингу Виноградової О.В. на тему: «Структура сутність та зміст освітньої програми «Маркетинг» для якісної підготовки здобувачів вищої освіти».
Під час виступу Виноградова О.В. окреслила основні критерії ефективності функціонування спеціальності «Маркетинг» у Державному університеті телекомунікацій, які стосуються якості розробки та щорічного удосконалення освітньої програми підготовки здобувачів. Всім присутнім були зазначені принципи розробки та реалізації освітньої програми (ОП) на кафедрі маркетингу: врахування Стандарту вищої освіти з маркетингу, який визначає мету, інтегральну, загальні та професійні компетентності та результати навчання здобувачів вищої освіти за спеціальністю 075-Маркетинг.
Освітня програма має чітко сформульовану мету, яка відповідає місії та стратегії Державного університету телекомунікацій, а саме: формування та розвиток у бакалаврів маркетингу загальних і професійних компетентностей, необхідних для ефективного вирішення завдань маркетинговій діяльності підприємств різних рівнів та форм власності в управлінській, освітній, медійно-комунікативній, бізнесовій та інших сферах.
При цьому розроблена ОП враховує інтереси провідних компаній, діяльністю яких є послуги у сфері маркетингу, реклами, Інтернет та інформаційних технологій. Це компанії-партнери кафедри ТОВ «МЕДІАСАППОРТ», ТОВ «ЕДПАРТНЕР», ВЕБ-студія «UPWAY». Рекомендації представників фірм-партнерів є важливими бо саме вони є носіями практичних знань та «провідниками» сучасних і перспективних технологій, таких необхідних для вивчення нашими студентами.
Окремо наголошено на унікальності саме нашої освітньої програми з маркетингу, яка полягає у підготовці здобувачів з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням інформаційних технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Унікальність ОП досягається змістом дисциплін професійного спрямування та наявністю потужної матеріально-технічної бази кафедри. Це дисципліни, які надають навички застосування найсучаснішого інструментарію маркетингу в Інтернет - просторі, вміння вести електронний бізнес та створювати відповідний маркетинговий контент (дисципліни:«Сучасні види маркетингу», «Контент-маркетинг», «Інтернет - маркетинг», «Електронний бізнес»). Під час викладання курсу «Сучасні види маркетингу» вивчають інструменти латерального, Івент, сенситивного, сарафанного, вірусного, партизанського та наномаркетингу. Під час викладання курсу «Інтернет-маркетингу» вивчають інноваційні напрями маркетингу - ютубінг, гео та фейстаргетинг. Під час викладання курсу «Електронний бізнес» вивчають інноваційні напрями ведення Інтернет комерції – створення комерційного сайту, його технічну та пошукову оптимізацію. Під час викладання курсу «Контент-маркетинг» передбачено опанування студентами інноваційних тактик та стратегій контент-маркетингу, створення власних кейсів,контент-аудит сайтів тощо. Студенти вивчають інноваційні напрями он-лайн досліджень з використанням Google форм та Power BI аналітики.
Також враховані інтереси студентів, які побажали набути навички створення акаунтів та просування в соцмережах Instagram, Facebook, Linkedin і Twitter, генерації трафіку на сайт, що було враховано у дисциплінах «Маркетинг у соціальних мережах» та «Блогінг» (вільного вибору студента).
Після доповіді було обговорення, у якому прийняли участь директор ННІМП Гудзь О.Є., заступник директора ННІМП Ващенко О.П., завідувач кафедри соціології Кліменко О.Ю., завідувач кафедри ПТБД Ромащенко О.С. та НПП кафедри маркетингу – Совершенна І.О., Крижко О.В., Дарчук В.Г., Недопако Н.М. У результаті обговорення було прийнято рішення зробити оновлення освітньої програми та проведення таких засідань щорічною традицією, що дозволить підвищити зацікавленість здобувачів вищої освіти в виборі спеціальності і, як наслідок, збільшити набір, тим самим підвищуючи рейтинг спеціальності та університету в цілому.