Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Наш випускник Коваленко Андрій: від сертифікату до роботи в компанії – партнері кафедри маркетингу

11:09, 26-10-2021

Коваленко Андрій Миколайович закінчив бакалаврат ДУТ у 2020 році за спеціальністю 075 – «Маркетинг». На даний час навчається в магістратурі  та працює в компанії «AdPartner», яка спеціалізується на розміщенні digital реклами та діє на власній технологічній платформі. Співпрацює с найбільшими видавцями, такими як: ukr.net, 1plus1.ua, 24tv.ua, liga.net, espreso.tv, obozrevatel.com та інші.

Андрій успішно виконав програму бакалаврату з маркетингу Державного Університету Телекомунікацій. Під час навчання отримав сертифікати компанії «UpWay» та ТОВ «ADPARTNER». Дипломну роботу «Формування цінової політики підприємства» виконував за матеріалами компанії «ADPARTNER», на базі якої проходив переддипломну практику.Робота містила конкретні пропозиції щодо вдосконалення цінової політики на підприємстві ТОВ «AdPartner». Тож не дивно, що після закінчення навчання Андрію запропонували посаду саме на цьому підприємстві.

Наразі спектр діяльності Андрія містить такі складові. Робота с Програматик Eskimi - це платформа для купівлі та продажу реклами, який являється одним із сучасних рекламних інструментів на ринку. Основними завданнями є: визначення цільової аудиторії, на яку буде орієнтуватись рекламна компанія; цілей рекламної компанії;  вибір КРІ, що найбільший важливі  для компанії (CTR, viewability, sessions, reach тощо); розрахунок бюджету; формат креативів, які будуть використовуватися в рекламній компанії; тривалість рекламної компанії.

В ході рекламної компанії можуть змінюватися бюджети, тривалість рекламної компанії. До кола завдань Андрія входить визначення цілей та налаштування цієї рекламної компанії, встановлення баннерів; також у ході рекламної компанії необхідно слідкувати за КРІ, на який була орієнтована компанія. При необхідності корегувати налаштування, щоб були досягнуті необхідні показники.

Диплом бакалавра Андрія став першою успішною сходинкою до професійної кар‘єри. Навчання в магістратурі дозволить йому отримати інноваційний спосіб мислення та професійні компетенції сучасного управлінця з маркетингу. 

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 4 870