Коваленко Андрій Миколайович закінчив бакалаврат ДУТ у 2020 році за спеціальністю 075 – «Маркетинг». На даний час навчається в магістратурі та працює в компанії «AdPartner», яка спеціалізується на розміщенні digital реклами та діє на власній технологічній платформі. Співпрацює с найбільшими видавцями, такими як: ukr.net, 1plus1.ua, 24tv.ua, liga.net, espreso.tv, obozrevatel.com та інші.
Андрій успішно виконав програму бакалаврату з маркетингу Державного Університету Телекомунікацій. Під час навчання отримав сертифікати компанії «UpWay» та ТОВ «ADPARTNER». Дипломну роботу «Формування цінової політики підприємства» виконував за матеріалами компанії «ADPARTNER», на базі якої проходив переддипломну практику.Робота містила конкретні пропозиції щодо вдосконалення цінової політики на підприємстві ТОВ «AdPartner». Тож не дивно, що після закінчення навчання Андрію запропонували посаду саме на цьому підприємстві.
Наразі спектр діяльності Андрія містить такі складові. Робота с Програматик Eskimi - це платформа для купівлі та продажу реклами, який являється одним із сучасних рекламних інструментів на ринку. Основними завданнями є: визначення цільової аудиторії, на яку буде орієнтуватись рекламна компанія; цілей рекламної компанії; вибір КРІ, що найбільший важливі для компанії (CTR, viewability, sessions, reach тощо); розрахунок бюджету; формат креативів, які будуть використовуватися в рекламній компанії; тривалість рекламної компанії.
В ході рекламної компанії можуть змінюватися бюджети, тривалість рекламної компанії. До кола завдань Андрія входить визначення цілей та налаштування цієї рекламної компанії, встановлення баннерів; також у ході рекламної компанії необхідно слідкувати за КРІ, на який була орієнтована компанія. При необхідності корегувати налаштування, щоб були досягнуті необхідні показники.
Диплом бакалавра Андрія став першою успішною сходинкою до професійної кар‘єри. Навчання в магістратурі дозволить йому отримати інноваційний спосіб мислення та професійні компетенції сучасного управлінця з маркетингу.