14 квітня 2021 року Громадська Організація «Українська Асоціація Маркетингу» у партнерстві з Представництвом Фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні організувала для нових членів УАМ - викладачів кафедри маркетингу ДУТ та студентів 1-4 курсів - майбутніх фахівців з маркетингу онлайн - семінар на платформі ZOOM “Міжнародний та український досвід попередження розповсюдження сексистської реклами”. На семінарі була присутня директор ННІМП д.е.н., професор Гудзь Олена Євгеніївна.
Модератором події виступила Ірина Лилик - Президент ГО «Українська Асоціація Маркетингу», Голова Індустріального гендерного комітету з реклами, яка на високому професійному рівні організувала комунікації усіх 48 учасників семінару.
Координатор проєктів Представництва Фонду ім. Фрідріха Еберта в України Олена Давліканова на цікавих прикладах із застосуванням відеоматеріалів розкрила питання актуальності теми та європейського досвіду попередження розповсюдження сексистської реклами.
Голова Індустріального гендерного комітету з реклами, Ірина Лилик провела інтерактивну лекцію щодо українського досвіду протидії дискримінаційній рекламі та основ стандарту недискримінаційної реклами СОУ 21708654 -002-2011.
Голова Київського Регіонального Представництва Індустріального гендерного комітету з реклами Олена Бучинська розкрила критерії дискримінаційної реклами, навела відповідні приклади такої реклами.
З великою зацікавленістю учасники семінару прийняли участь у онлайн - вправі «Практика визнання реклами дискримінаційною», яку проводили Олена Бучинська та Ірина Лилик.
Після невеликої перерви було продовжено отримання практичних знань та вмінь щодо визначення дискримінаційних реклам за критеріями на практичному занятті, яке організувала Олена Бучинська. Онлайн участь у занятті із задоволенням приймали і студенти і викладачі кафедри маркетингу.
Завершив семінар виступ Юрія Сахно – головного спеціаліста відділу контролю за рекламою та дотриманням антитютюнового законодавства ДПСС України, який на конкретних прикладах навів особливості судових розглядів справ щодо протидії розповсюдженню сексистської реклами та обговорив з учасниками практику представлення справ від представника ДПСС.
У завершальній частині семінару учасники разом із тренерами підвели підсумки навчального заходу та поділилися своїми враженнями від нього. Кожен викладач ДУТ отримав Сертифікат від. ГО «Українська Асоціація Маркетингу».
Наводимо враження учасників семінару:
Наталія Недопако - старший викладач кафедри маркетингу ДУТ: Сексизм або креатив: де межа? Питання, яку рекламу вважати сексистською, часто викликає бурхливі суперечки, які я спостерігала не тільки на цій конференції, серед наших студентів та викладачів. Щодня ми стикаємося з побутовим сексизмом — у рекламі. Але, що мотивує відомі і не дуже компанії вдаватися до таких методів реклами? Намагаючись з усіх сил залізти в очі споживачеві, українські компанії іноді не відчувають тонкої межи дозволенного. У більшості випадків секс — поганий маркетинговий інструмент. Хоча у маркетингу є поширеним кліше, що секс продає (sex sells). Бренди, які використовували секс у рекламі, оцінювалися з меншою прихильністю, ніж ті, чий контент не містив сексу і насилля. Зі зростанням інтенсивності сексуальних проявів у рекламному контенті погіршувалося ставлення аудиторії, знижувалася запам’ятовуваність реклами та купівельні наміри досліджуваних. І я дуже вдячна всім спікерам, які доклали зусиль до навчання наших маркетологів, які як сказала Ірина Лилик «Будуть формувати інформаційний простір в Україні»!
Андрій Майстренко – студент, 1 курс: Було доволі цікаво, особливо частина, де ми самі визначали, чи дискримінаційна реклама. З мінусів, - довгий час проведення.
Дмитрій Єгоров – студент, 1 курс: Семінар сподобався, багато нового і цікавого взнав. Виявляється, є багато різновидів дискримінаційної реклами. Було дуже незвично і пізнавально, особливо сподобалися викладачі та представники. Мінусів як на мене не було, крім тривалість конференції, але коли стає цікаво, - затягує і не відпускає))) Дякую організаторам!
Назар Поліщук – студент, 3 курс: Конференції, що сприяють соціалізації та культуризації діяльності маркетингу - пріоритетні в наш час. Кожного дня відбувається по декілька десятків різних вебінарів та тренінгів, які розказують про сам маркетинг, його застосування та дієві прийоми, але онлайн - зустрічей, які спрямовують зусилля на донесення важливості соціальної відповідальності стає все менше і менше. Дуже правильним є те, що молодим спеціалістам, як ми, закладаються такі думки, адже вже зараз нам, таким чином, формують чистий та без брудних домішок "маркетинговий" розум. В час, коли гроші стають все більше ціллю, ніж засобом, а методи їх отримання іноді жахають, дуже важливо розуміти, що можна, а що не можна, тож конференція робить не просто необхідний, а дуже важливий крок в сторону правильного маркетингового майбутнього України.
Список присутніх на семінарі:
студенти спеціальності «Маркетинг»:
|
|