Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Кафедра маркетингу ДУТ долучилася до Української Асоціації Маркетингу

10:54, 14-04-2021

Наприкінці березня 2021 р. кафедра маркетингу ДУТ долучилася до Громадської організації «Українська Асоціація Маркетингу», а науково-педагогічні працівники кафедри маркетингу на початку квітня отримали сертифікати про членство в Українській Асоціації Маркетингу.

Дякуємо президентці Української Асоціації Маркетингу, голові Індустріального Гендерного Комітету з Реклами, к.е.н., доцентці, Лилик Ірині Вікторівні за можливість приєднатись ДУТ до когорти однодумців у сфері маркетингу.

Сподіваємось на плідну співпрацю у вивченні та пропаганді вітчизняного та зарубіжного досвіду в питаннях розвитку маркетингу, реклами та консалтингу!

Довідково: Українська асоціація маркетингу (УАМ) — всеукраїнська неприбуткова громадська організація, створена 20 лютого 1997 року. Членами ГО «Українська Асоціація Маркетингу» є трудові колективи 76 компаній, провідні маркетингові дослідницькі агентства, 17 кафедр маркетингу, та понад 400 фахівців.

Основними завданнями асоціації є консолідація зусиль для захисту інтересів професійної спільноти, розробка стандартів роботи маркетологів; формування інформаційної платформи для професіоналів у сфері маркетингу; пропаганда маркетингу як науки та фактору, що визначає економічний розвиток країни; підтримка малого і середнього бізнесу шляхом впровадження принципів маркетингу у господарську діяльність; сприяння формуванню прозорого механізму взаємодії між навчальними закладами, бізнесом і органами державного управління у сфері освіти маркетологів.

При ВГО «УАМ» створені і діють:

  • Третейський Суд УАМ.
  • Клуби: Клуб директорів дослідницьких компаній, ТОП-маркетинг клуб, Клуб викладачів маркетингу, студентський "M-team club".
  • Кваліфікаційний комітет УАМ, який розробляє кваліфікаційні вимоги до маркетологів та затверджує кваліфікаційні іспити.
  • Індустріальний Гендерний Комітет по Рекламі
  • Незалежні центри сертифікації (в Києві, Одесі, Харкові, Сумах).

Основні проекти УАМ:

  • Журнал «Маркетинг в Україні»
  • Електронне видання «Маркетинг-газета»
  • Видання довідника «щорічник УАМ»
  • Щорічна міжнародна конференція «Маркетинг в Україні»
  • Щорічний Всеукраїнський форум «Промисловий маркетинг»
  • Конференція «Автомаркетінг - партнерство і конкуренція на автомобільному ринку»
  • Всеукраїнський студентський науковий конкурс «Молодь опановує маркетинг»

Більше про діяльність ГО «УАМ» на офіційному сайті: http://uam.in.ua/

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 5 003