Наприкінці березня 2021 р. кафедра маркетингу ДУТ долучилася до Громадської організації «Українська Асоціація Маркетингу», а науково-педагогічні працівники кафедри маркетингу на початку квітня отримали сертифікати про членство в Українській Асоціації Маркетингу.
Дякуємо президентці Української Асоціації Маркетингу, голові Індустріального Гендерного Комітету з Реклами, к.е.н., доцентці, Лилик Ірині Вікторівні за можливість приєднатись ДУТ до когорти однодумців у сфері маркетингу.
Сподіваємось на плідну співпрацю у вивченні та пропаганді вітчизняного та зарубіжного досвіду в питаннях розвитку маркетингу, реклами та консалтингу!
Довідково: Українська асоціація маркетингу (УАМ) — всеукраїнська неприбуткова громадська організація, створена 20 лютого 1997 року. Членами ГО «Українська Асоціація Маркетингу» є трудові колективи 76 компаній, провідні маркетингові дослідницькі агентства, 17 кафедр маркетингу, та понад 400 фахівців.
Основними завданнями асоціації є консолідація зусиль для захисту інтересів професійної спільноти, розробка стандартів роботи маркетологів; формування інформаційної платформи для професіоналів у сфері маркетингу; пропаганда маркетингу як науки та фактору, що визначає економічний розвиток країни; підтримка малого і середнього бізнесу шляхом впровадження принципів маркетингу у господарську діяльність; сприяння формуванню прозорого механізму взаємодії між навчальними закладами, бізнесом і органами державного управління у сфері освіти маркетологів.
Більше про діяльність ГО «УАМ» на офіційному сайті: http://uam.in.ua/