29 вересня 2020 року в аудиторії № 417 доцентом кафедри маркетингу Дарчук В.Г. була проведена відкрита лекція для студентів групи МРД-21 з дисципліни «Маркетингові дослідження та бізнес-аналітика» на тему: «Система маркетингових досліджень: методи і технології».
Заняття було побудовано за чітко сформованим планом з формулюванням мети. В межах тематики відкритої лекції лектором було розкрито основні положення, зокрема підходи вчених щодо розуміння тлумачення понятійного аппарату маркетингових досліджень, окреслено та проаналізовано класифікацію маркетингових досліджень за методами, надано загальну характеристику видів маркетингових досліджень, окреслено їх поняття, ознаки та види. Лектором було підібрано цікавий науковий матеріал, що дозволив зберегти стійку увагу слухачів протягом всього заняття. В заключній частині Дарчук В.Г. звернула увагу студентів на сучасні методи і технології маркетингових досліджень, які постійно оновлюються, розповіла про особливості застосування їх на практиці.
На лекції були присутні: директор Навчально-наукового інституту Менеджменту та підприємництва к.т.н. Федюнін С.А., заступник директора ННІМП д.т.н., професор Ващенко О.П., завідувач кафедри маркетингу д.е.н., професор Виноградова О.В., завідувач кафедри менеджменту д.е.н., професор Гудзь О.Є., завідувач кафедри економіки підприємства та соціальних технологій д.е.н., професор Гусєва О.Ю., завідувач кафедри підприємництва, торгівлі та біржовоЇ діяльності к.е.н., доцент Гавриш О.М.та викладачі кафедри маркетингу.
Присутні відмітили, що Дарчук В.Г. провела відкриту лекцію згідно навчального плану на належному рівні, а використання сучасних технологій викладання матеріалу значно підвищило засвоєння поданого матеріалу студентами та доповнило структуру лекції. Слід відзначити, як найголовнішу, особливість прочитаної лекції, її практично-орієнтовану, тобто компетентнісну основу змісту. Він повністю побудований у відповідності до вимог сьогодення.
Загалом, заняття було проведене на високому науковому, і навчально-методичному рівні й одержало схвальні відгуки, зокрема відзначено вміння зосередити увагу слухачів на головних положеннях матеріалу лекції, створити творчу та робочу атмосферу.