Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Відкрита лекція викладача кафедри маркетингу Дарчук В. Г. на тему: «Система маркетинових досліджень: методи і технології»

15:18, 02-10-2020

29 вересня 2020 року в аудиторії № 417 доцентом кафедри маркетингу Дарчук В.Г. була проведена відкрита лекція для студентів групи МРД-21 з дисципліни «Маркетингові дослідження та бізнес-аналітика» на тему: «Система маркетингових досліджень: методи і технології».

Заняття було побудовано за чітко сформованим планом з формулюванням мети. В межах тематики відкритої лекції лектором було розкрито основні положення, зокрема підходи вчених щодо розуміння тлумачення понятійного аппарату маркетингових досліджень, окреслено та проаналізовано класифікацію маркетингових досліджень за методами, надано загальну характеристику видів маркетингових досліджень, окреслено їх поняття, ознаки та види. Лектором було підібрано цікавий науковий матеріал, що дозволив зберегти стійку увагу слухачів протягом всього заняття.  В заключній частині Дарчук В.Г.  звернула увагу студентів на сучасні методи і технології маркетингових досліджень, які постійно оновлюються, розповіла про особливості застосування їх на практиці.

На лекції були присутні: директор Навчально-наукового інституту Менеджменту та підприємництва к.т.н. Федюнін С.А., заступник директора ННІМП д.т.н., професор Ващенко О.П., завідувач кафедри маркетингу д.е.н., професор Виноградова О.В., завідувач кафедри менеджменту д.е.н., професор Гудзь О.Є., завідувач кафедри економіки підприємства та соціальних технологій д.е.н., професор Гусєва О.Ю., завідувач кафедри підприємництва, торгівлі та біржовоЇ діяльності к.е.н., доцент Гавриш О.М.та викладачі кафедри маркетингу.

Присутні відмітили, що Дарчук В.Г. провела відкриту лекцію згідно навчального плану на належному рівні, а використання сучасних технологій викладання матеріалу значно підвищило засвоєння поданого матеріалу студентами та доповнило структуру лекції.  Слід відзначити, як найголовнішу, особливість прочитаної лекції, її практично-орієнтовану, тобто компетентнісну основу змісту. Він повністю побудований у відповідності до вимог сьогодення.

Загалом, заняття було проведене на високому науковому, і навчально-методичному рівні й одержало схвальні відгуки, зокрема відзначено вміння зосередити увагу слухачів на головних положеннях матеріалу лекції, створити творчу та робочу атмосферу.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 6 133