Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

IT маркетолог – маркетолог нової формації

12:02, 13-09-2020

Маркетинг – це безкрає море можливостей для знаходження свого покликання в ньому.  Відповідно для того, щоб стати хорошим інтернет маркетологом, потрібно багато знати і вміти.

IT маркетинг - це використання інструментів Інтернет-маркетингу для просування продукту і послуг IT компанії. Обов'язки ІТ-маркетолога дещо відрізняються від звичайних маркетологів В їх підпорядкуванні може перебувати величезна команда, де перед кожним ставляться певні цілі, розписуються шляхи їх досягнення. Однак розробити загальну концепцію, продумати стратегічне рішення, зібрати всі «ниточки» в єдине ціле, привести команду і компанію-замовника до успіху здатний тільки досвідчений інтернет-маркетолог, що досконало володіє своєю професією.

Найбільш популярні фахівці в ІТ-маркетингу:

Marketing Manager – займається просуванням компанії, чи послуг. Основні обов’язки – популяризація обраної послуги, продукту чи самої компанії на ринку, створює стандарт спілкування з різними каналами поширення інформації, розробляє імідж компанії та роль на ринку серед конкурентів.

Copywriter – людина з творчою натурою, здатна складати оригінальні тексти, музичні заставки та крупніші твори різного стилю, змісту та метражу. Обов’язки копірайтера можна порівняти з обов’язками кореспондента: до них належать, зокрема, написання статей рекламного характеру. Розрізняють : SEO-копірайтинг– текст, написаний для пошукової оптимізації сайту. PR- або рекламний копірайтинг. Його основне призначення: реклама товару або послуги. Інформаційне наповнення сайтів (контент). Якісний контент забезпечує web-ресурсу вигідні позиції в пошуковій видачі, впливає на позитивне ставлення користувачів до сайту.

SEO-спеціаліст (англ. Search Engine Optimization Specialist) — фахівець, що виконує внутрішню і зовнішню оптимізацію сайту з метою підвищення позиції сайту в списку сторінок, знайдених пошуковими системами за конкретними запитами.

Фахівець по контекстній рекламі– це фахівець, який відповідає за реалізацію контекстних рекламних оголошень в пошукових системах і на сайтах-партнерах (банерна реклама в Медійній мережі). Спеціаліст аналізує тематику, конкурентів, цільову аудиторію, підбирає ключові слова для кампаній, постійно працює з рекламними бюджетами.

SMM менеджер – це фахівець рекламного агентства, співробітник відділу маркетингу або фрілансер, який займається просуванням бренду з використанням соціальних мереж.

Аналі́тик — фахівець, який займається аналізом даних в конкретній галузі або дослідженнями та узагальненями в певній сфері діяльності. Він мусить досконало володіти специфічними методами аналізу, притаманними даній галузі.

Наш університет дає можливість отримання саме таких систематизованих знань, що поєднують в собі теорію і практику. Це є оптимальним рішенням для швидкого та сталого розвитку молодих фахівців в сфері IT-маркетингу.

Серед викладачів університету практикуючі маркетологи компаній, які успішно працюють українському ринку. Комплекс дисциплін зачіпає теми: пошукової оптимізації, контекстної реклами, контент-маркетингу, маркетингу в соціальних мережах, e-mail маркетингу та web-аналітики.

Інтернет-маркетинг постійно розвивається, змінюються інструменти, підходи, аудиторія. Ви будете в тренді всіх інновацій і можете навіть створити революцію, придумавши щось цікаве.  Але для успішного кар'єрного зростання потрібна відповідна база знань та навичок, які ви можете отримати в нашому університеті.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 13 839