Маркетинг – це безкрає море можливостей для знаходження свого покликання в ньому. Відповідно для того, щоб стати хорошим інтернет маркетологом, потрібно багато знати і вміти.
IT маркетинг - це використання інструментів Інтернет-маркетингу для просування продукту і послуг IT компанії. Обов'язки ІТ-маркетолога дещо відрізняються від звичайних маркетологів В їх підпорядкуванні може перебувати величезна команда, де перед кожним ставляться певні цілі, розписуються шляхи їх досягнення. Однак розробити загальну концепцію, продумати стратегічне рішення, зібрати всі «ниточки» в єдине ціле, привести команду і компанію-замовника до успіху здатний тільки досвідчений інтернет-маркетолог, що досконало володіє своєю професією.
Найбільш популярні фахівці в ІТ-маркетингу:
Marketing Manager – займається просуванням компанії, чи послуг. Основні обов’язки – популяризація обраної послуги, продукту чи самої компанії на ринку, створює стандарт спілкування з різними каналами поширення інформації, розробляє імідж компанії та роль на ринку серед конкурентів.
Copywriter – людина з творчою натурою, здатна складати оригінальні тексти, музичні заставки та крупніші твори різного стилю, змісту та метражу. Обов’язки копірайтера можна порівняти з обов’язками кореспондента: до них належать, зокрема, написання статей рекламного характеру. Розрізняють : SEO-копірайтинг– текст, написаний для пошукової оптимізації сайту. PR- або рекламний копірайтинг. Його основне призначення: реклама товару або послуги. Інформаційне наповнення сайтів (контент). Якісний контент забезпечує web-ресурсу вигідні позиції в пошуковій видачі, впливає на позитивне ставлення користувачів до сайту.
SEO-спеціаліст (англ. Search Engine Optimization Specialist) — фахівець, що виконує внутрішню і зовнішню оптимізацію сайту з метою підвищення позиції сайту в списку сторінок, знайдених пошуковими системами за конкретними запитами.
Фахівець по контекстній рекламі– це фахівець, який відповідає за реалізацію контекстних рекламних оголошень в пошукових системах і на сайтах-партнерах (банерна реклама в Медійній мережі). Спеціаліст аналізує тематику, конкурентів, цільову аудиторію, підбирає ключові слова для кампаній, постійно працює з рекламними бюджетами.
SMM менеджер – це фахівець рекламного агентства, співробітник відділу маркетингу або фрілансер, який займається просуванням бренду з використанням соціальних мереж.
Аналі́тик — фахівець, який займається аналізом даних в конкретній галузі або дослідженнями та узагальненями в певній сфері діяльності. Він мусить досконало володіти специфічними методами аналізу, притаманними даній галузі.
Наш університет дає можливість отримання саме таких систематизованих знань, що поєднують в собі теорію і практику. Це є оптимальним рішенням для швидкого та сталого розвитку молодих фахівців в сфері IT-маркетингу.
Серед викладачів університету практикуючі маркетологи компаній, які успішно працюють українському ринку. Комплекс дисциплін зачіпає теми: пошукової оптимізації, контекстної реклами, контент-маркетингу, маркетингу в соціальних мережах, e-mail маркетингу та web-аналітики.
Інтернет-маркетинг постійно розвивається, змінюються інструменти, підходи, аудиторія. Ви будете в тренді всіх інновацій і можете навіть створити революцію, придумавши щось цікаве. Але для успішного кар'єрного зростання потрібна відповідна база знань та навичок, які ви можете отримати в нашому університеті.