Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

IT маркетолог – маркетолог нової формації

12:02, 13-09-2020

Маркетинг – це безкрає море можливостей для знаходження свого покликання в ньому.  Відповідно для того, щоб стати хорошим інтернет маркетологом, потрібно багато знати і вміти.

IT маркетинг - це використання інструментів Інтернет-маркетингу для просування продукту і послуг IT компанії. Обов'язки ІТ-маркетолога дещо відрізняються від звичайних маркетологів В їх підпорядкуванні може перебувати величезна команда, де перед кожним ставляться певні цілі, розписуються шляхи їх досягнення. Однак розробити загальну концепцію, продумати стратегічне рішення, зібрати всі «ниточки» в єдине ціле, привести команду і компанію-замовника до успіху здатний тільки досвідчений інтернет-маркетолог, що досконало володіє своєю професією.

Найбільш популярні фахівці в ІТ-маркетингу:

Marketing Manager – займається просуванням компанії, чи послуг. Основні обов’язки – популяризація обраної послуги, продукту чи самої компанії на ринку, створює стандарт спілкування з різними каналами поширення інформації, розробляє імідж компанії та роль на ринку серед конкурентів.

Copywriter – людина з творчою натурою, здатна складати оригінальні тексти, музичні заставки та крупніші твори різного стилю, змісту та метражу. Обов’язки копірайтера можна порівняти з обов’язками кореспондента: до них належать, зокрема, написання статей рекламного характеру. Розрізняють : SEO-копірайтинг– текст, написаний для пошукової оптимізації сайту. PR- або рекламний копірайтинг. Його основне призначення: реклама товару або послуги. Інформаційне наповнення сайтів (контент). Якісний контент забезпечує web-ресурсу вигідні позиції в пошуковій видачі, впливає на позитивне ставлення користувачів до сайту.

SEO-спеціаліст (англ. Search Engine Optimization Specialist) — фахівець, що виконує внутрішню і зовнішню оптимізацію сайту з метою підвищення позиції сайту в списку сторінок, знайдених пошуковими системами за конкретними запитами.

Фахівець по контекстній рекламі– це фахівець, який відповідає за реалізацію контекстних рекламних оголошень в пошукових системах і на сайтах-партнерах (банерна реклама в Медійній мережі). Спеціаліст аналізує тематику, конкурентів, цільову аудиторію, підбирає ключові слова для кампаній, постійно працює з рекламними бюджетами.

SMM менеджер – це фахівець рекламного агентства, співробітник відділу маркетингу або фрілансер, який займається просуванням бренду з використанням соціальних мереж.

Аналі́тик — фахівець, який займається аналізом даних в конкретній галузі або дослідженнями та узагальненями в певній сфері діяльності. Він мусить досконало володіти специфічними методами аналізу, притаманними даній галузі.

Наш університет дає можливість отримання саме таких систематизованих знань, що поєднують в собі теорію і практику. Це є оптимальним рішенням для швидкого та сталого розвитку молодих фахівців в сфері IT-маркетингу.

Серед викладачів університету практикуючі маркетологи компаній, які успішно працюють українському ринку. Комплекс дисциплін зачіпає теми: пошукової оптимізації, контекстної реклами, контент-маркетингу, маркетингу в соціальних мережах, e-mail маркетингу та web-аналітики.

Інтернет-маркетинг постійно розвивається, змінюються інструменти, підходи, аудиторія. Ви будете в тренді всіх інновацій і можете навіть створити революцію, придумавши щось цікаве.  Але для успішного кар'єрного зростання потрібна відповідна база знань та навичок, які ви можете отримати в нашому університеті.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 13 691