Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

До нового навчального року: кафедра маркетингу підвищує науковий рівень професорсько-викладацького складу

10:00, 02-09-2020

Нічого не буває просто так.
Нічого не буває випадково:
Ні зустріч, ні подія, ані слово…
До того йшло, або ж це Долі знак.

В. Іващенко
 

Колектив кафедри маркетингу щиро вітає Дрокіну Ніну Іванівну з блискучим захистом дисертації за темою «Механізм управління інтегрованим Інтернет-маркетингом підприємств ринку телекомунікаційних послуг України» на здобуття наукового ступеня доктора економічних наук за спеціальністю – 08.00.04  «Економіка і управління підприємствами» (за видами економічної діяльності), який відбувся 28 серпня 2020 року у Державному університеті телекомунікацій

Відомий маркетолог компанії Apple Computer Гай Кавасакі  колись сказав, що великі компанії починаються з великого бажання змінити світ. Саме таке бажання великих змін у сучасному Інтернет-маркетингу втілилося у життя в дослідженні нашої колеги, Ніни Іванівни Дрокіної. Її наукові ідеї щодо парадигми сучасного Інтернет-маркетингу в розрізі динамічної взаємодії складових його термінологічної моделі; оригінальний теоретичний базис інтегрованого Інтернет-маркетингу підприємств; концептуальні засади механізму управління інтегрованим Інтернет-маркетингом підприємств є суттєвим вкладом у теорію Інтернет-маркетингу.

А розроблені Дрокіною Н.І. методика оптимального вибору підприємствами інструментів Інтернет-маркетингу в залежності від встановлених цілей; методичний базис оптимізації процесів функціонування інтегрованого Інтернет-маркетингу; методики та системи показників оцінки ефективності Інтернет-маркетингу на засадах пошукового,  зовнішнього  та  внутрішнього бенчмаркінгу; методики та системи показників  оцінки ефективності окремих заходів Інтернет-маркетингу та ефективності інтегрованого Інтернет-маркетингу мають прикладне значення та вже знайшли практичне застосування у діяльності підприємств ринку телекомунікаційних послуг України.

Бажаємо Ніні Іванівні постійного прагнення до успіху в своїй професійній діяльності, високих досягнень і нагород, невичерпного потоку сил і інтересу до своєї роботи, світлих надій і впевнених дій в житті, грандіозних планів і обов'язкової їх реалізації!!!

 

Ученый! Для тебя наука

Основа мира, естества

Понять ее не каждый из народа может

Но истина открыта для тебя

Талант! Ты жаждущий ученья

Ты видишь свет в конце концов

И знаешь ты свое предназначение

В числе ты лучших мудрецов.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 6 420