Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

До нового навчального року: кафедра маркетингу підвищує науковий рівень професорсько-викладацького складу

10:00, 02-09-2020

Нічого не буває просто так.
Нічого не буває випадково:
Ні зустріч, ні подія, ані слово…
До того йшло, або ж це Долі знак.

В. Іващенко
 

Колектив кафедри маркетингу щиро вітає Дрокіну Ніну Іванівну з блискучим захистом дисертації за темою «Механізм управління інтегрованим Інтернет-маркетингом підприємств ринку телекомунікаційних послуг України» на здобуття наукового ступеня доктора економічних наук за спеціальністю – 08.00.04  «Економіка і управління підприємствами» (за видами економічної діяльності), який відбувся 28 серпня 2020 року у Державному університеті телекомунікацій

Відомий маркетолог компанії Apple Computer Гай Кавасакі  колись сказав, що великі компанії починаються з великого бажання змінити світ. Саме таке бажання великих змін у сучасному Інтернет-маркетингу втілилося у життя в дослідженні нашої колеги, Ніни Іванівни Дрокіної. Її наукові ідеї щодо парадигми сучасного Інтернет-маркетингу в розрізі динамічної взаємодії складових його термінологічної моделі; оригінальний теоретичний базис інтегрованого Інтернет-маркетингу підприємств; концептуальні засади механізму управління інтегрованим Інтернет-маркетингом підприємств є суттєвим вкладом у теорію Інтернет-маркетингу.

А розроблені Дрокіною Н.І. методика оптимального вибору підприємствами інструментів Інтернет-маркетингу в залежності від встановлених цілей; методичний базис оптимізації процесів функціонування інтегрованого Інтернет-маркетингу; методики та системи показників оцінки ефективності Інтернет-маркетингу на засадах пошукового,  зовнішнього  та  внутрішнього бенчмаркінгу; методики та системи показників  оцінки ефективності окремих заходів Інтернет-маркетингу та ефективності інтегрованого Інтернет-маркетингу мають прикладне значення та вже знайшли практичне застосування у діяльності підприємств ринку телекомунікаційних послуг України.

Бажаємо Ніні Іванівні постійного прагнення до успіху в своїй професійній діяльності, високих досягнень і нагород, невичерпного потоку сил і інтересу до своєї роботи, світлих надій і впевнених дій в житті, грандіозних планів і обов'язкової їх реалізації!!!

 

Ученый! Для тебя наука

Основа мира, естества

Понять ее не каждый из народа может

Но истина открыта для тебя

Талант! Ты жаждущий ученья

Ты видишь свет в конце концов

И знаешь ты свое предназначение

В числе ты лучших мудрецов.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 6 605