Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Маркетолог - професія, затребувана часом

14:23, 01-09-2020

У цифровий час всі успішні компанії вже працюють, використовуючи техніку, що дуже сильно допомагає в роботі.

Адже саме завдяки технічному прогресу життя людини спростилася в рази. Зараз роботодавці шукають не просто кваліфікованого працівника, а того хто може допомогти в розвитку компанії. Саме з цієї причини маркетолог зараз найбільш затребувана професія часом.

Для успішної діяльності компанії маркетолог, перш за все, повинен контролювати все що відбуваються з компанією за допомогою засобів масової інформації, ведення та контроль всіх блогів і соціальних сторінок в інтернеті, а так же найголовніший контроль контенту сайту.

Маркетолог повинен вміти побудувати довгострокову комунікацію з клієнтом, що б покупець став лояльніше до бренду і надалі купував його знову.

Кожна компанія намагається йти в ногу з часом, тому в багатьох компаніях змінюються вимоги до кандидатів, вони повинні вміти зробити так, що б компанія змогла витримати будь-яку конкуренцію, а й запропонувати способи, що дозволяють компанії створювати нові ринковий простір, де компанія буде розвиватися розвитку.

Тому ключовою фігурою сучасної компанії стає Інтернет-маркетолог.

Інтернет-маркетолог це фахівець, який допомагає просувати бізнес замовника в інтернеті, за допомогою різних рекламних каналів, інструментів і способів.

У більшості випадків, саме маркетолог продумує план просування бізнесу, отримує під цей план бюджет і інших фахівців (копірайтерів, таргетологів, СММ-щиків і т.д.) і стежить за тим, щоб ці фахівці виконували поставлені завдання.

Він використовує різні види залучення - контекстну рекламу, соціальні мережі, email-розсилки та й багато всього іншого.

Інтернет-маркетолог, в свою чергу, придумує стратегію просування інтернет-магазину, опрацьовує воронку продажів і починає підключати різні рекламні інструменти для генерації трафіку.

Якщо ви хочете мати затребувану професію, Вам підходить спеціальність «Маркетинг» в Державному університеті телекомунікацій.

Адже тут можуть дати вам як хорошу базу знань, так і практичні навички для успішного працевлаштування.

Наша кафедра завжди рада бачити нових перспективних хлопців з великим ентузіазмом, які будуть генерувати нові ідеї, і відповідати професії нового часу.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 7 479