Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Маркетолог - професія, затребувана часом

14:23, 01-09-2020

У цифровий час всі успішні компанії вже працюють, використовуючи техніку, що дуже сильно допомагає в роботі.

Адже саме завдяки технічному прогресу життя людини спростилася в рази. Зараз роботодавці шукають не просто кваліфікованого працівника, а того хто може допомогти в розвитку компанії. Саме з цієї причини маркетолог зараз найбільш затребувана професія часом.

Для успішної діяльності компанії маркетолог, перш за все, повинен контролювати все що відбуваються з компанією за допомогою засобів масової інформації, ведення та контроль всіх блогів і соціальних сторінок в інтернеті, а так же найголовніший контроль контенту сайту.

Маркетолог повинен вміти побудувати довгострокову комунікацію з клієнтом, що б покупець став лояльніше до бренду і надалі купував його знову.

Кожна компанія намагається йти в ногу з часом, тому в багатьох компаніях змінюються вимоги до кандидатів, вони повинні вміти зробити так, що б компанія змогла витримати будь-яку конкуренцію, а й запропонувати способи, що дозволяють компанії створювати нові ринковий простір, де компанія буде розвиватися розвитку.

Тому ключовою фігурою сучасної компанії стає Інтернет-маркетолог.

Інтернет-маркетолог це фахівець, який допомагає просувати бізнес замовника в інтернеті, за допомогою різних рекламних каналів, інструментів і способів.

У більшості випадків, саме маркетолог продумує план просування бізнесу, отримує під цей план бюджет і інших фахівців (копірайтерів, таргетологів, СММ-щиків і т.д.) і стежить за тим, щоб ці фахівці виконували поставлені завдання.

Він використовує різні види залучення - контекстну рекламу, соціальні мережі, email-розсилки та й багато всього іншого.

Інтернет-маркетолог, в свою чергу, придумує стратегію просування інтернет-магазину, опрацьовує воронку продажів і починає підключати різні рекламні інструменти для генерації трафіку.

Якщо ви хочете мати затребувану професію, Вам підходить спеціальність «Маркетинг» в Державному університеті телекомунікацій.

Адже тут можуть дати вам як хорошу базу знань, так і практичні навички для успішного працевлаштування.

Наша кафедра завжди рада бачити нових перспективних хлопців з великим ентузіазмом, які будуть генерувати нові ідеї, і відповідати професії нового часу.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 7 331