Втілення у навчальний процес спеціальності «Маркетинг» Державного університету телекомунікацій практичної підготовки за професійними компетенціями компаній-партнерів кафедри, дозволяє нашим випускникам без проблем виконувати свої посадові обов'язки та дозволяє гарантовано отримати перше високооплачуване робоче місце.
Методична робота кафедри маркетингу формується з врахуванням реалій сьогодення, нових вимог МОН України, інноваційної освітньої моделі ДУТ, спрямованої на підвищення рівня якості освіти і набуття нашими випускниками конкурентних переваг на ринку праці, шляхом суттєвого поглиблення практичної складової, посилення мовної підготовки, оволодіння підприємницькими навичками та комунікативними здібностями.
Інновації у навчанні бакалаврів з маркетингу, забезпечують формування професійних компетенцій, знань, умінь та навичок на рівні світових освітніх стандартів, відповідно до сучасних вимог роботодавців, з врахуванням специфіки маркетингової діяльності в сфері телекомунікацій.
Саме така модель компетентністного підходу до структурно-логічної побудови навчального процесу у Державному університеті телекомунікацій дозволяє забезпечити формування професійних компетентностей, знань, умінь та навичок на рівні світових освітніх стандартів, відповідно до сучасних вимог роботодавців, з врахуванням специфіки маркетингової діяльності в сфері телекомунікацій.
Реалізація цієї концептуально нової освітньої моделі передбачає методичної організації та проведення занять з акцентом на інтерактивних підходах до навчання.
На кафедрі маркетингу викладачами ефективно використовуються такі методи навчання, як:
Робота в малих групах
Розминки
Творчі завдання
такі навчальні завдання, які вимагають від студентів не простого відтворення інформації, а творчості, оскільки завдання містять більший або менший елемент невідомості і мають, як правило, декілька підходів.
Вибір творчого завдання саме по собі є творчим завданням для педагога, оскільки вимагається знайти таке завдання, яке відповідало б наступним критеріям: не має однозначної і односкладової відповіді або рішення є практичним корисним для студентів пов'язано з їх життям, викликає інтерес; максимально служить цілям навчання.
Методи формування інтересу до навчання:
Найбільш сучасною і одночасно перспективною технологією є дистанційне навчання на основі підвищення змістовної ваги самостійної та індивідуальної роботи студентів. В основі цієї технології лежить методологія, яка спрямована на індивідуальну (що не залежить від часу та місця) роботу студентів, із спеціально структурованим навчальним матеріалом за різноманітними формами спілкування із віддаленими експертами, викладачами чи студентами.
Дистанційне навчання – це індивідуалізований процес набуття знань, умінь, навичок і способів пізнавальної діяльності людини, який відбувається в основному за опосередкованої взаємодії віддалених один від одного учасників навчального процесу у спеціалізованому середовищі, яке функціонує на базі сучасних психолого-педагогічних та інформаційно-комунікаційних технологій.
Організація дистанційного навчання дає змогу створювати інтерактивні зв'язки між викладачами, студентами, аспірантами.
Кількість дистанційних курсів, розроблених та підключених до системи дистанційного навчання MOОDLE, дозволяє забезпечити якісне та сучасне навчання.
Таким чином, інновації у навчально-методичному забезпеченні підготовки бакалаврів з маркетингу, забезпечують формування професійних компетенцій, знань, умінь та навичок на рівні світових освітніх стандартів, відповідно до сучасних вимог роботодавців, з врахуванням специфіки маркетингової діяльності в сфері телекомунікацій.