Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Випробувані часом – в умовах карантину зростає затребуваність фахівців з Інтернет-маркетингу

10:34, 06-06-2020

Інтернет-маркетинг – заняття, яке постійно вимагає пошуку свіжих ідей, розробки нових концепцій просування продукту і підняття рівня продажів.

Instagram запустил стикер «Stay Home» для историй и функцию ...В час карантину затребуваність Інтернет-маркетологів різко зросла, адже з допомогою інтернету можна продавати та просувати продукцію не виходячи з дому, що є головною умовою карантину.

За даними статистики Work.uaза останні 30 днів було відкрито 113 вакансій Інтернет - маркетолога.

Ітернет-маркетолог вміє аналізувати відвідуваність сайту, працювати зі статистикою, конверсією сайту і каналами в соціальних мережах, комунікувати з клієнтами; писати тексти або технічні завдання до них, розробляти концепції, інфографіки, рекламні слогани, продавати тексти e-mail розсилок, просувати продукт в соціальних мережах, створювати корисний контент, моніторити товари, що задають тренд на ринку.

І все це не виходячи з дому.

Успішний Інтернет-маркетолог повинен володіти такими якостями, знаннями та вміннями:

  1. Аналітичний склад розуму. Вміти правильно аналізувати результати проведеної роботи, будувати прогнози і оцінювати ефективність виконання завдання. Знати Google Analytics і статистику соціальних мереж.
  2. Креативний підхід. Експерименти і генерація сміливих ідей - частина роботи маркетолога, тому нововведення не повинні лякати і здаватися нездійсненними.
  3. Гнучкість у прийнятті рішень, самоосвіта, швидка реакція. Необхідно вміти оперативно адаптуватися до нових умов ведення бізнесу в мережі, не панікувати і постійно розширювати знання.
  4. Орієнтованість на клієнта. Інтернет-маркетолог дивиться на речі виключно з позиції клієнта, але при цьому заручається підтримкою онлайн опитувань і статистичних даних.
  5. Глобальне бачення. Навіть працюючи в одному напряму, потрібно вміти думати системно, представляти загальну картину. Це життєво необхідно для створення бізнес-концепцій, алгоритмів і обробки великих обсягів інформації.

Прогрес не стоїть на місці, отримати знання в Інтернет - сфері можна в Державному університеті телекомунікацій. Головне в цій справі: бажання і спрага до навчання.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 4 800