Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Випробувані часом – в умовах карантину зростає затребуваність фахівців з Інтернет-маркетингу

10:34, 06-06-2020

Інтернет-маркетинг – заняття, яке постійно вимагає пошуку свіжих ідей, розробки нових концепцій просування продукту і підняття рівня продажів.

Instagram запустил стикер «Stay Home» для историй и функцию ...В час карантину затребуваність Інтернет-маркетологів різко зросла, адже з допомогою інтернету можна продавати та просувати продукцію не виходячи з дому, що є головною умовою карантину.

За даними статистики Work.uaза останні 30 днів було відкрито 113 вакансій Інтернет - маркетолога.

Ітернет-маркетолог вміє аналізувати відвідуваність сайту, працювати зі статистикою, конверсією сайту і каналами в соціальних мережах, комунікувати з клієнтами; писати тексти або технічні завдання до них, розробляти концепції, інфографіки, рекламні слогани, продавати тексти e-mail розсилок, просувати продукт в соціальних мережах, створювати корисний контент, моніторити товари, що задають тренд на ринку.

І все це не виходячи з дому.

Успішний Інтернет-маркетолог повинен володіти такими якостями, знаннями та вміннями:

  1. Аналітичний склад розуму. Вміти правильно аналізувати результати проведеної роботи, будувати прогнози і оцінювати ефективність виконання завдання. Знати Google Analytics і статистику соціальних мереж.
  2. Креативний підхід. Експерименти і генерація сміливих ідей - частина роботи маркетолога, тому нововведення не повинні лякати і здаватися нездійсненними.
  3. Гнучкість у прийнятті рішень, самоосвіта, швидка реакція. Необхідно вміти оперативно адаптуватися до нових умов ведення бізнесу в мережі, не панікувати і постійно розширювати знання.
  4. Орієнтованість на клієнта. Інтернет-маркетолог дивиться на речі виключно з позиції клієнта, але при цьому заручається підтримкою онлайн опитувань і статистичних даних.
  5. Глобальне бачення. Навіть працюючи в одному напряму, потрібно вміти думати системно, представляти загальну картину. Це життєво необхідно для створення бізнес-концепцій, алгоритмів і обробки великих обсягів інформації.

Прогрес не стоїть на місці, отримати знання в Інтернет - сфері можна в Державному університеті телекомунікацій. Головне в цій справі: бажання і спрага до навчання.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 4 877