Інтернет-маркетинг – заняття, яке постійно вимагає пошуку свіжих ідей, розробки нових концепцій просування продукту і підняття рівня продажів.
В час карантину затребуваність Інтернет-маркетологів різко зросла, адже з допомогою інтернету можна продавати та просувати продукцію не виходячи з дому, що є головною умовою карантину.
За даними статистики Work.uaза останні 30 днів було відкрито 113 вакансій Інтернет - маркетолога.
Ітернет-маркетолог вміє аналізувати відвідуваність сайту, працювати зі статистикою, конверсією сайту і каналами в соціальних мережах, комунікувати з клієнтами; писати тексти або технічні завдання до них, розробляти концепції, інфографіки, рекламні слогани, продавати тексти e-mail розсилок, просувати продукт в соціальних мережах, створювати корисний контент, моніторити товари, що задають тренд на ринку.
І все це не виходячи з дому.
Успішний Інтернет-маркетолог повинен володіти такими якостями, знаннями та вміннями:
Прогрес не стоїть на місці, отримати знання в Інтернет - сфері можна в Державному університеті телекомунікацій. Головне в цій справі: бажання і спрага до навчання.