Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Можливості навчальної лабораторії кафедри маркетингу для формування soft skills у студентів-першокурсників

08:09, 02-06-2020

Навчальна лабораторія кафедри маркетингу знаходиться в аудиторії № 417 і обладнана сучасними комп’ютерами, проектором та дошками.

В цій аудиторії проводяться практичні заняття з дисципліни «Групова динаміка і комунікації». Враховуючи, що ця дисципліна викладається на першому курсі, одним з її завдань є сприяння адаптації здобувачів вищої освіти до нових умов, нового колективу, що є певною стресовою ситуацією, - тож важливо, що в аудиторії створені комфортні умови для навчання, є якісний ремонт,  кондиціонер, штори для затемнення у сонячні дні.

 
 

Програмне забезпечення, наявне в лабораторії, використовується для  візуалізації лекцій та відеоматеріалів, показу презентацій студентами. Якісний WI FI дає можливість здійснювати психологічне тестування в он-лайн режимі, використання аудіо та відеоматеріалів з Інтернет -ресурсів.

Крім того, інформаційно-комунікаційні технології лабораторії застосовуються як засоби автоматизації контролю навчальної діяльності, тестування  та психодіагностики.  

Таким чином, наявна матеріально-технічна база лабораторії дозволяє сформувати у здобувачів вищої освіти soft skills - навички, які допомагають нам взаємодіяти і добре ладити з іншими,  а саме:

  • ефективної командної роботи, узгодженості та згуртованості командних і групових дій, оптимізації процесів комунікативної взаємодії;
  • успішних комунікацій в професійному контексті, управління динамікою професійної взаємодії та групових дискусій;
  • студенти вчаться створювати власний імідж, керувати саморозвитком, самовдосконалюватися, представляти результати своєї діяльності,
  • успішно долати стрес, запобігати конфліктних ситуацій та таким чином, отримати додаткові конкурентні переваги на ринку праці.
© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 5 203