Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Можливості навчальної лабораторії кафедри маркетингу для формування soft skills у студентів-першокурсників

08:09, 02-06-2020

Навчальна лабораторія кафедри маркетингу знаходиться в аудиторії № 417 і обладнана сучасними комп’ютерами, проектором та дошками.

В цій аудиторії проводяться практичні заняття з дисципліни «Групова динаміка і комунікації». Враховуючи, що ця дисципліна викладається на першому курсі, одним з її завдань є сприяння адаптації здобувачів вищої освіти до нових умов, нового колективу, що є певною стресовою ситуацією, - тож важливо, що в аудиторії створені комфортні умови для навчання, є якісний ремонт,  кондиціонер, штори для затемнення у сонячні дні.

 
 

Програмне забезпечення, наявне в лабораторії, використовується для  візуалізації лекцій та відеоматеріалів, показу презентацій студентами. Якісний WI FI дає можливість здійснювати психологічне тестування в он-лайн режимі, використання аудіо та відеоматеріалів з Інтернет -ресурсів.

Крім того, інформаційно-комунікаційні технології лабораторії застосовуються як засоби автоматизації контролю навчальної діяльності, тестування  та психодіагностики.  

Таким чином, наявна матеріально-технічна база лабораторії дозволяє сформувати у здобувачів вищої освіти soft skills - навички, які допомагають нам взаємодіяти і добре ладити з іншими,  а саме:

  • ефективної командної роботи, узгодженості та згуртованості командних і групових дій, оптимізації процесів комунікативної взаємодії;
  • успішних комунікацій в професійному контексті, управління динамікою професійної взаємодії та групових дискусій;
  • студенти вчаться створювати власний імідж, керувати саморозвитком, самовдосконалюватися, представляти результати своєї діяльності,
  • успішно долати стрес, запобігати конфліктних ситуацій та таким чином, отримати додаткові конкурентні переваги на ринку праці.
© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 5 102