Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Вітаємо колектив кафедри маркетингу з успішним проходженням процедури акредитації спеціальності 075 «Маркетинг» Освітньої програми «Маркетинг» за першим рівнем вищої освіти

09:31, 18-05-2020

Кафедра маркетингу успішно пройшла акредитацію освітньої програми підготовки бакалаврів за спеціальністю «075 Маркетинг» за вимогами Національної агенції із забезпечення якості вищої освіти (НАЗЯВО) (Додаток до протоколу засідання Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти від 14.05.2020 року № 8(25)).

Відповідно до Наказу Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти від 26 лютого 2020 року № 149 – Е з 11 по 13 березня 2020 року у Державному університеті телекомунікацій проводилася акредитаційна експертиза за спеціальністю «075 Маркетинг» Освітньої програми «Маркетинг» за першим рівнем вищої освіти  у складі:

  • Сагайдак Михайло Петрович (Державний вищий навчальний заклад «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»)- керівник експертної групи;
  • Попова Надія Василівна (Харківський торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету);
  • Рябченко Ігор Сергійович (Чернігівський національний технологічний університет, здобувач вищої освіти).

Високу оцінку було надано експертною комісією якісному рівню навчально-методичного, інформаційного та матеріально-технічного забезпечення освітнього процесу бакалаврів з маркетингу.

Шановні експерти відвідали кафедри, які приймають участь у підготовці маркетологів, ознайомилися з потужною матеріально-технічною базою ДУТ – спеціалізованими лабораторіями: «Центр мовної підготовки», «Інтерактивних технологій навчання», «Навчально-науковий Центр технологій Hewlett Packard», «Супутникові технології EUTELSAT», «Побудова Інформаційних мереж на обладнанні Juniper», «Академія Сisco», «Кіберполігон», «Соціально-економічної діагностики», «Віртуальний офіс» та іншими. Завідувачі відповідних кафедр розповіли про можливості студентів - маркетологів набувати відповідні практичні навички та вміння та отримувати під час навчання міжнародні сертифікати для підвищення своєї конкурентоспроможності на ринку праці.

Приємне враження було від спілкування зі студентами денної та заочної форм навчання, які щиро і відверто відповідали на всі запитання комісії, ділилися своїми враженнями від навчання в університеті.

Активно і на високому професійному рівні проходила зустріч з представниками компаній партнерів кафедри – майбутніх роботодавців, під час якої експерти дізналися про особливості практичної підготовки майбутніх маркетологів.  

Високо оцінили експерти і сучасну навчальну Лабораторію Digital-маркетингу та Google-аналітики, яку обладнано сучасними комп’ютерами, проектором та дошками, що дає можливість застосування під час навчання спеціальних маркетингових програмних продуктів, сучасних мультимедійних засобів і Інтернет.  

Завідувач кафедри маркетингу д.е.н., професор Виноградова розповіла про конкурентні переваги Державного університету телекомунікацій, які забезпечує впроваджений у навчальний процес інноваційний зміст навчання, який висуває на перший план формування практичних навичок і вмінь на базі сучасних теоретичних знань відповідно до вимог роботодавців, які дозволять нашим студентам вже з першого курсу відчувати переваги навчання у ДУТ та отримати впевненість у майбутньому працевлаштуванні.

Результати акредитаційної експертизи були задокументовані у Висновках комісії, зокрема наступне: 

Загальні враження про ОП, найголовніші висновки щодо відповідності Критеріям:

Під час виїзної акредитаційної експертизи безпосередньо в Державному університеті телекомунікацій було встановлено, що

  • освітній процес в університеті не є формальним;
  • матеріально-технічні, інформаційні, науково-методичні та інфраструктурні ресурси для реалізації ОП «Маркетинг» наявні в повному обсязі;
  • ректор та керівний менеджмент ЗвО, гарант ОП, НПП та допоміжний персонал служб, здобувачі вищої освіти, а також представники роботодавців відкриті до спілкування;
  • проведені фокус-групи були здійснені на основі ненасильницьких комунікацій, у режимі відкритої, доброзичливої дискусії в аудиторії, зазначеній у Програмі візиту;
  • доступ до всієї інфраструктури, інформаційних ресурсів, фондів і ресурсів бібліотеки ДУТ і кафедральної бібліотеки та навчально-методичних матеріалів був наданий експертам;
  • доброзичливість у комунікаційній взаємодії усіх учасників освітнього процесу і сформоване освітнє середовище в цілому сприяє реалізації Оп.
  • На сайті університету (https://dut.edu.ua/ua/) розміщена необхідна для реалізації ОП інформація;
  • опитування здобувачів вищої освіти, з метою удосконалення ОП, проводиться періодично, методом анонімного анкетування.
  • Задекларована Програма візиту експертів виконана у повному обсязі.

Результати перевірки комісії лягли в основу Висновків Галузевої експертної ради НАЗЯВО, яка підтвердила якість підготовки здобувачів  за спеціальністю «075 Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» за першим рівнем вищої освіти за всіма 9 критеріями:

Критерій 1. Проектування та цілі освітньої програми

B

Критерій 2. Структура та зміст освітньої програми

B

Критерій 3. Доступ до освітньої програми та визнання результатів навчання

B

Критерій 4. Навчання і викладання за освітньою програмою

B

Критерій 5. Контрольні заходи, оцінювання здобувачів вищої освіти та академічна доброчесність

B

Критерій 6. Людські ресурси

B

Критерій 7. Освітнє середовище та матеріальні ресурси

B

Критерій 8. Внутрішнє забезпечення якості освітньої програми

B

Критерій 9. Прозорість та публічність

B

Дякуємо всім, хто брав участь у проходженні процедури акредитації!

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 6 335