Кафедра маркетингу успішно пройшла акредитацію освітньої програми підготовки бакалаврів за спеціальністю «075 Маркетинг» за вимогами Національної агенції із забезпечення якості вищої освіти (НАЗЯВО) (Додаток до протоколу засідання Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти від 14.05.2020 року № 8(25)).
Відповідно до Наказу Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти від 26 лютого 2020 року № 149 – Е з 11 по 13 березня 2020 року у Державному університеті телекомунікацій проводилася акредитаційна експертиза за спеціальністю «075 Маркетинг» Освітньої програми «Маркетинг» за першим рівнем вищої освіти у складі:
Високу оцінку було надано експертною комісією якісному рівню навчально-методичного, інформаційного та матеріально-технічного забезпечення освітнього процесу бакалаврів з маркетингу.
Шановні експерти відвідали кафедри, які приймають участь у підготовці маркетологів, ознайомилися з потужною матеріально-технічною базою ДУТ – спеціалізованими лабораторіями: «Центр мовної підготовки», «Інтерактивних технологій навчання», «Навчально-науковий Центр технологій Hewlett Packard», «Супутникові технології EUTELSAT», «Побудова Інформаційних мереж на обладнанні Juniper», «Академія Сisco», «Кіберполігон», «Соціально-економічної діагностики», «Віртуальний офіс» та іншими. Завідувачі відповідних кафедр розповіли про можливості студентів - маркетологів набувати відповідні практичні навички та вміння та отримувати під час навчання міжнародні сертифікати для підвищення своєї конкурентоспроможності на ринку праці.
Приємне враження було від спілкування зі студентами денної та заочної форм навчання, які щиро і відверто відповідали на всі запитання комісії, ділилися своїми враженнями від навчання в університеті.
Активно і на високому професійному рівні проходила зустріч з представниками компаній партнерів кафедри – майбутніх роботодавців, під час якої експерти дізналися про особливості практичної підготовки майбутніх маркетологів.
Високо оцінили експерти і сучасну навчальну Лабораторію Digital-маркетингу та Google-аналітики, яку обладнано сучасними комп’ютерами, проектором та дошками, що дає можливість застосування під час навчання спеціальних маркетингових програмних продуктів, сучасних мультимедійних засобів і Інтернет.
Завідувач кафедри маркетингу д.е.н., професор Виноградова розповіла про конкурентні переваги Державного університету телекомунікацій, які забезпечує впроваджений у навчальний процес інноваційний зміст навчання, який висуває на перший план формування практичних навичок і вмінь на базі сучасних теоретичних знань відповідно до вимог роботодавців, які дозволять нашим студентам вже з першого курсу відчувати переваги навчання у ДУТ та отримати впевненість у майбутньому працевлаштуванні.
Результати акредитаційної експертизи були задокументовані у Висновках комісії, зокрема наступне:
Загальні враження про ОП, найголовніші висновки щодо відповідності Критеріям:
Під час виїзної акредитаційної експертизи безпосередньо в Державному університеті телекомунікацій було встановлено, що
Результати перевірки комісії лягли в основу Висновків Галузевої експертної ради НАЗЯВО, яка підтвердила якість підготовки здобувачів за спеціальністю «075 Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» за першим рівнем вищої освіти за всіма 9 критеріями:
Критерій 1. Проектування та цілі освітньої програми |
B |
Критерій 2. Структура та зміст освітньої програми |
B |
Критерій 3. Доступ до освітньої програми та визнання результатів навчання |
B |
Критерій 4. Навчання і викладання за освітньою програмою |
B |
Критерій 5. Контрольні заходи, оцінювання здобувачів вищої освіти та академічна доброчесність |
B |
Критерій 6. Людські ресурси |
B |
Критерій 7. Освітнє середовище та матеріальні ресурси |
B |
Критерій 8. Внутрішнє забезпечення якості освітньої програми |
B |
Критерій 9. Прозорість та публічність |
B |