МЕТА БАКАЛАВРСЬКОЇ ПРОГРАМИ З МАРКЕТИНГУ - формування та розвиток у бакалаврів маркетингу загальних і професійних компетентностей, необхідних для ефективного вирішення завдань маркетинговій діяльності підприємств різних рівнів та форм власності щодо формування товарної, цінової, збутової та комунікаційної політики у бізнесовій, управлінській, медійно-комунікативній, освітній та інших сферах діяльності.
ПРИНЦИПОВОЮ ВІДЗНАКОЮ програми з маркетингу в Державному університеті телекомунікацій на відміну від інших навчальних закладів є підвищення конкурентоспроможності випускників на ринку праці шляхом впровадження інноваційного змісту навчання на основі потужної матеріально-технічної бази:
Освітня програма «Маркетинг» в ДУТ
що дозволить майбутньому фахівцю йти у ногу з життям та відповідати сучасним запитам розвитку суспільства.