Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Консультаційний центр (Приймальна комісія):
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документообігу
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
        
           Пошук    
  
Укр.
 

Унікальність підготовки фахівців з маркетингу у Державному університеті телекомунікацій

17:36, 08-05-2020

МЕТА БАКАЛАВРСЬКОЇ ПРОГРАМИ З МАРКЕТИНГУ - формування та розвиток у  бакалаврів маркетингу загальних і професійних компетентностей,  необхідних для ефективного вирішення завдань маркетинговій діяльності підприємств різних рівнів та форм власності щодо формування товарної, цінової, збутової та комунікаційної політики у  бізнесовій, управлінській, медійно-комунікативній, освітній та інших сферах діяльності.

ПРИНЦИПОВОЮ ВІДЗНАКОЮ програми з маркетингу в Державному університеті телекомунікацій на відміну від інших навчальних закладів є підвищення конкурентоспроможності випускників на ринку праці шляхом впровадження інноваційного змісту навчання на основі потужної матеріально-технічної бази:

  • збільшення практичної складової навчання,
  • підвищення рівня знань іноземної мови,
  • залучення до проведення практичних занять фахівців-практиків з маркетингу,
  • навчання у реальному середовищі майбутньої професійної діяльності шляхом організації проведення практик на фірмах-партнерів, з можливістю подальшого працевлаштування студентів

Освітня програма «Маркетинг» в ДУТ 

  • дозволяє здобути компетенцій, спрямовані на уміння:
  • працювати в команді і з командою,
  • відкрити та вести власний бізнес,
  • застосовувати можливості сучасних телекомунікаційних та інформаційних технологій,

що дозволить майбутньому фахівцю йти у ногу з життям та відповідати сучасним запитам розвитку суспільства.

Чекаємо на Вас на кафедрі маркетингу у Державному університеті телекомунікацій

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 5 017
Отримайте консультацію

Дізнайтесь про переваги навчання в ДУІКТ