Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Унікальність підготовки фахівців з маркетингу у Державному університеті телекомунікацій

17:36, 08-05-2020

МЕТА БАКАЛАВРСЬКОЇ ПРОГРАМИ З МАРКЕТИНГУ - формування та розвиток у  бакалаврів маркетингу загальних і професійних компетентностей,  необхідних для ефективного вирішення завдань маркетинговій діяльності підприємств різних рівнів та форм власності щодо формування товарної, цінової, збутової та комунікаційної політики у  бізнесовій, управлінській, медійно-комунікативній, освітній та інших сферах діяльності.

ПРИНЦИПОВОЮ ВІДЗНАКОЮ програми з маркетингу в Державному університеті телекомунікацій на відміну від інших навчальних закладів є підвищення конкурентоспроможності випускників на ринку праці шляхом впровадження інноваційного змісту навчання на основі потужної матеріально-технічної бази:

  • збільшення практичної складової навчання,
  • підвищення рівня знань іноземної мови,
  • залучення до проведення практичних занять фахівців-практиків з маркетингу,
  • навчання у реальному середовищі майбутньої професійної діяльності шляхом організації проведення практик на фірмах-партнерів, з можливістю подальшого працевлаштування студентів

Освітня програма «Маркетинг» в ДУТ 

  • дозволяє здобути компетенцій, спрямовані на уміння:
  • працювати в команді і з командою,
  • відкрити та вести власний бізнес,
  • застосовувати можливості сучасних телекомунікаційних та інформаційних технологій,

що дозволить майбутньому фахівцю йти у ногу з життям та відповідати сучасним запитам розвитку суспільства.

Чекаємо на Вас на кафедрі маркетингу у Державному університеті телекомунікацій

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 4 264