МАРКЕТОЛОГ – це фахівець, що займається вивченням попиту, розробкою нових товарів, їхнім збутом, просуванням та рекламою.
Це співробітник, робота якого часто лежить в основі успішного виходу на ринок торговельних марок, а також у поліпшенні репутації брендів, організацій або певних людей.
Це людина, яка знає смаки та вподобання аудиторії та вміє запропонувати саме те, чого наразі потребують потенційні покупці.
Сьогодні практично будь-яка компанія, що реалізує товари або послуги, має у своєму штаті маркетолога. Це й не дивно, адже в «боротьбі за покупця» без знань і вмінь такого фахівця вже просто не обійтися. Всезнаюча статистика говорить, що в розвинених країнах на посадах, пов'язаних з маркетингом, трудяться від 25 до 30% всіх працівників сектора економіки.
В Україні підготовку майбутніх маркетологів здійснюють понад 100 вищих навчальних закладів. Проте, аналіз ринку праці показує, що роботодавців не зовсім задовольняє той рівень вмінь та навичок, які зараз надають випускникам ці навчальні заклади.
Обираючи навчання за спеціальністю «Маркетинг» у Державному університеті телекомунікацій – на відмінну від інших навчальних закладів, Ви, отримуєте унікальну можливість стати висококваліфікованим фахівцем, який має глибокі знання найновітніших маркетингових концепцій: «Інтернет-маркетинг», «SMM-маркетинг», «Lateral- маркетинг», «Digital маркетинг», «Event-маркетинг», «Neuro-маркетинг», «Viral-маркетинг», «Inbound маркетинг» тощо.
За даними Work.ua станом на квітень 2020 р. для
В середньому «Маркетолог» у Києві заробляє 20 000 грн. Це медіана заробітних плат за даними з 519 вакансій, розміщених на Work.ua із заголовком «Маркетолог» і за схожими запитами-синонімами «Рекламіст», «Marketologist», «Спеціаліст з маркетингу» та ін. за останні 3 місяці.