Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Обираємо маркетинг!

14:26, 01-05-2020

МАРКЕТОЛОГ – це фахівець, що займається вивченням попиту, розробкою нових товарів, їхнім збутом, просуванням та рекламою.

Це співробітник, робота якого часто лежить в основі успішного виходу на ринок торговельних марок, а також у поліпшенні репутації брендів, організацій або певних людей.

Це людина, яка знає смаки та вподобання аудиторії та вміє запропонувати саме те, чого наразі потребують потенційні покупці.

Сьогодні практично будь-яка компанія, що реалізує товари або послуги, має у своєму штаті маркетолога. Це й не дивно, адже в «боротьбі за покупця» без знань і вмінь такого фахівця вже просто не обійтися. Всезнаюча статистика говорить, що в розвинених країнах на посадах, пов'язаних з маркетингом, трудяться від 25 до 30% всіх працівників сектора економіки.

МАРКЕТОЛОГ – ЦЕ КЛЮЧОВА ФІГУРА СУЧАСНОЇ ФІРМИ!

В Україні підготовку майбутніх маркетологів здійснюють понад 100 вищих навчальних закладів. Проте, аналіз ринку праці показує, що роботодавців не зовсім задовольняє той рівень вмінь та навичок, які зараз надають випускникам ці навчальні заклади.

Обираючи навчання за спеціальністю «Маркетинг» у Державному університеті телекомунікацій – на відмінну від інших навчальних закладів, Ви, отримуєте унікальну можливість стати висококваліфікованим фахівцем, який має глибокі знання найновітніших маркетингових концепцій: «Інтернет-маркетинг»,  «SMM-маркетинг», «Lateral- маркетинг», «Digital  маркетинг», «Event-маркетинг», «Neuro-маркетинг», «Viral-маркетинг», «Inbound маркетинг»  тощо.

За даними Work.ua станом на квітень 2020 р. для

  • 46% відкритих вакансій з маркетингу по Україні, роботодавці вказали заробітну плату в розмірі до 18 000 грн.
  • 45,8% відкритих вакансій з маркетингу по Україні, роботодавці вказали заробітну плату в розмірі до 36 000 грн.
  • 8,1% оголошень з зарплатою 36 001 – 75 000 грн.

В середньому «Маркетолог» у Києві заробляє 20 000 грн. Це медіана заробітних плат за даними з 519 вакансій, розміщених на Work.ua із заголовком «Маркетолог» і за схожими запитами-синонімами «Рекламіст», «Marketologist», «Спеціаліст з маркетингу» та ін. за останні 3 місяці.

БАЖАЄШ ЙТИ В НОГУ З ЖИТТЯМ ТА ВІДПОВІДАТИ СУЧАСНИМ ЗАПИТАМ РОЗВИТКУ СУСПІЛЬСТВА?

НЕ ВТРАЧАЙ СВІЙ ШАНС – ОБИРАЙ МАРКЕТИНГ!

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 6 852