Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Конкурс студентських есе від Kasta.ua

16:15, 23-04-2020

Конкурс студентських есе від Kasta.ua.

Дедлайн: 20 травня

Увага, термін подачі есе подовжено до 31 травня!

Призовий фонд: 40 000 грн

Мета конкурсу есе - спонукати молодих і талановитих студентів  розвивати творчій потенціал та критичне мислення, стимулювати навички вирішення завдань в нестандартних ситуаціях.

Премія відзначає роботи, які були створені студентами в період з 14  квітня по 15 травня . Ці роботи мають бути виконані як роботи, відповідні темі конкурсу – «Карантин і криза - виклик або нова можливість для України»

На конкурс приймаються роботи студентів, які демонструють креативне нестандартне мислення, а також враховують сучасні тенденції економічного та політичного розвитку країни  в рамках сучасних реалій.
 

Організатори бажають відзначити не тільки студентів, але і їх кураторів. Тому вчителі проектів також нагороджуються.

Загальний призовий фонд становить до 40 000 грн.

  1. 16 тисяч гривень за перше місце, сума ділиться в пропорції 50/50 між автором роботи і його куратором.
  2. 14 тисяч гривень за друге місце, сума ділиться в пропорції 50/50 між автором роботи і його куратором.
  3. 10 тисяч гривень за друге місце, сума ділиться в пропорції 50/50 між автором  роботи і його куратором.
     

Вимоги організаторів:

  • Конкурс відкритий для будь-якого зареєстрованого студента ВНЗ (державний або приватний);
  • Анонс конкурсу має бути опублікований на офіційній сторінці навчального закладу або кафедри;
  • Приймаються заявки від студентів з усіх областей України;
  • Кожен студент повинен мати куратора від ВНЗ;
  • Конкурсанти повинні залишатися студентами протягом навчального року 2019/20;
  • У зв’язку з карантином, організатори залишають за собою право змінювати таймінг.
     

Як подати заявку?

Для оформлення заявки на участь вузу у конкурсі необхідно виконати наступні кроки:

  1. Повідомити організаторів конкурсу по емейл n.logvin@kasta.ua, andrboltag@gmail.com, також можливо на сайті http://kasta-studеents.com.ua/
  2. Опублікувати анонс конкурсу на офіційному сайті ВНЗ
  3. Слідкувати за подальшими інструкціями та оновленнями

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 5 720