Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Конкурс студентських есе від Kasta.ua

16:15, 23-04-2020

Конкурс студентських есе від Kasta.ua.

Дедлайн: 20 травня

Увага, термін подачі есе подовжено до 31 травня!

Призовий фонд: 40 000 грн

Мета конкурсу есе - спонукати молодих і талановитих студентів  розвивати творчій потенціал та критичне мислення, стимулювати навички вирішення завдань в нестандартних ситуаціях.

Премія відзначає роботи, які були створені студентами в період з 14  квітня по 15 травня . Ці роботи мають бути виконані як роботи, відповідні темі конкурсу – «Карантин і криза - виклик або нова можливість для України»

На конкурс приймаються роботи студентів, які демонструють креативне нестандартне мислення, а також враховують сучасні тенденції економічного та політичного розвитку країни  в рамках сучасних реалій.
 

Організатори бажають відзначити не тільки студентів, але і їх кураторів. Тому вчителі проектів також нагороджуються.

Загальний призовий фонд становить до 40 000 грн.

  1. 16 тисяч гривень за перше місце, сума ділиться в пропорції 50/50 між автором роботи і його куратором.
  2. 14 тисяч гривень за друге місце, сума ділиться в пропорції 50/50 між автором роботи і його куратором.
  3. 10 тисяч гривень за друге місце, сума ділиться в пропорції 50/50 між автором  роботи і його куратором.
     

Вимоги організаторів:

  • Конкурс відкритий для будь-якого зареєстрованого студента ВНЗ (державний або приватний);
  • Анонс конкурсу має бути опублікований на офіційній сторінці навчального закладу або кафедри;
  • Приймаються заявки від студентів з усіх областей України;
  • Кожен студент повинен мати куратора від ВНЗ;
  • Конкурсанти повинні залишатися студентами протягом навчального року 2019/20;
  • У зв’язку з карантином, організатори залишають за собою право змінювати таймінг.
     

Як подати заявку?

Для оформлення заявки на участь вузу у конкурсі необхідно виконати наступні кроки:

  1. Повідомити організаторів конкурсу по емейл n.logvin@kasta.ua, andrboltag@gmail.com, також можливо на сайті http://kasta-studеents.com.ua/
  2. Опублікувати анонс конкурсу на офіційному сайті ВНЗ
  3. Слідкувати за подальшими інструкціями та оновленнями

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 5 613