Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Консультаційний центр (Приймальна комісія):
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документообігу
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
        
           Пошук    
  
Укр.
 

Робота студентських гуртків «ІТ-маркетолог» та «Scientia potentia est» під час карантину: SWOT-аналіз дистанційного навчання

17:16, 21-04-2020

В умовах карантину наукова робота студентів на кафедрі маркетингу у Державному університеті телекомунікацій продовжується у режимі реального часу на базі мережі Internet. 

На початку квітня керівник наукового студентського гуртка «ІТ-маркетолог» д.е.н. доцент Євтушенко Н.О. та керівник гуртка «Scientia potentia est» - старший викладач кафедри Крижко О.В. переслали на електроні адреси учасникам гуртків практичне завдання на тему «SWOT-аналіз дистанційного навчання в університеті, її сильні та слабкі сторони, можливості та загрози».

SWOТ-аналіз - це аналіз зовнішнього та внутрішнього середовища  підприємства. Аналізу підлягають сильні сторони (Strength), слабкі сторони (Weakness) внутрішнього середовища, а також можливості (Opportunities) і загрози (Threats) зовнішнього середовища організації. Методологія SWOT-аналізу передбачає спочатку виявлення сильних і слабких сторін, можливостей і загроз, після цього встановлення зв'язків між ними, які в подальшому можуть бути використані для формулювання стратегії підприємства.

В сучасному світі дистанційна освіта є досить перспективною формою навчання в університеті, проте, як і будь-яка діяльність має як свої плюси, так і мінуси, які можливо оцінити за допомогою SWOТ-аналізу.

Студенти – учасники наукового студентського гуртка провели аналіз сильних та слабких сторін, можливостей та загроз дистанційного навчання в університеті. Найкращі результати SWOТ-аналізу були представлені студентками ІІІ курсу Криворучко Анастасією та Бесараб Катериною. Обидві учасниці за допомогою SWOT-аналізу найбільш детально описали сильні та слабкі сторони дистанційного навчання  на фоні можливостей та загроз.

Матриця SWOTаналізу ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ

Можливості:

Загрози:

  • дешевше, ніж інші форми навчання;
  • відкритість освітніх ресурсів від університету через систему Moodl;
  • зручність та швидкість у процесах отримання та передачі інформації за навчальним матеріалом;
  • відсутність вербального контакту з викладачами та іншими студентами;
  • недостатньо знань досконалого користування програмним забезпеченням;
  • різний рівень  забезпечення комп'ютерними технологіями;

Сильні сторони:

 

 

  • акумулювання знань та якості навчання з технологіями;
  • досвід навчання на дистанційній формі забезпечить легку інтеграцію в систему роботи компанії;
  • заохочення контактів між студентами й викладачами;
  1. Навички організації навчального процес у режимі реального часу.
  2. Навички самостійного опрацювання  матеріалу за дисциплінами.
  3. Навички до самомотивації.
  4. Розвиток навичок співробітництва в складних обставинах.
  1. Труднощі у активному використанні засобів навчання.
  2. Завантаженість роботи викладачів впливає на рівень зворотного зв´язку.

Слабкі сторони:

 

 

  • велике письмове навантаження;
  • труднощі у процесі  самостійного опрацювання матеріалу з різних дисциплін (інколи не все зрозуміло);
  • неполадки у мережі Internet, що перешкоджає передачі  інформації у конкретний час.
  1. Складності до ефективного використання часу в домашніх умовах.
  2. Недостатній рівень  мотивації.
  3. Якість засвоєних знань залежить від активної роботи студента.
  1. Не враховуються різноманітні здібності студентів і шляхи навчання.
  2. Положення про дистанційне навчання потребує внесення корективів.

Маркетологи – найкреативніші та найбільш цілеспрямовані люди! Навіть будучи в умовах самоізоляції маркетологи професіонали продовжують працювати та розвиватися, відкривати нові горизонти та досягають успіхів тоді, коли це здається неможливим. І звісно ж за кожною перемогою будь-якої людини стоїть велика підтримка та допомога зі сторони найближчих для неї людей.

Так само і з студентами-маркетологами, адже за кожною маленькою перемогою юного маркетолога стоїть колосальна допомога та підтримка небайдужих викладачів кафедри маркетингу. Саме це ми можемо побачити у процесі функціонування  гуртків «ІТ-маркетолог» та «Scientia potentia est» в умовах карантину, адже саме тут неможливе стає можливим. 

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 10 554
Ознайомча екскурсія

Запрошуємо Вас щоп’ятниці о 15.00