В умовах карантину наукова робота студентів на кафедрі маркетингу у Державному університеті телекомунікацій продовжується у режимі реального часу на базі мережі Internet.
На початку квітня керівник наукового студентського гуртка «ІТ-маркетолог» д.е.н. доцент Євтушенко Н.О. та керівник гуртка «Scientia potentia est» - старший викладач кафедри Крижко О.В. переслали на електроні адреси учасникам гуртків практичне завдання на тему «SWOT-аналіз дистанційного навчання в університеті, її сильні та слабкі сторони, можливості та загрози».
SWOТ-аналіз - це аналіз зовнішнього та внутрішнього середовища підприємства. Аналізу підлягають сильні сторони (Strength), слабкі сторони (Weakness) внутрішнього середовища, а також можливості (Opportunities) і загрози (Threats) зовнішнього середовища організації. Методологія SWOT-аналізу передбачає спочатку виявлення сильних і слабких сторін, можливостей і загроз, після цього встановлення зв'язків між ними, які в подальшому можуть бути використані для формулювання стратегії підприємства.
В сучасному світі дистанційна освіта є досить перспективною формою навчання в університеті, проте, як і будь-яка діяльність має як свої плюси, так і мінуси, які можливо оцінити за допомогою SWOТ-аналізу.
Студенти – учасники наукового студентського гуртка провели аналіз сильних та слабких сторін, можливостей та загроз дистанційного навчання в університеті. Найкращі результати SWOТ-аналізу були представлені студентками ІІІ курсу Криворучко Анастасією та Бесараб Катериною. Обидві учасниці за допомогою SWOT-аналізу найбільш детально описали сильні та слабкі сторони дистанційного навчання на фоні можливостей та загроз.
Можливості: |
Загрози: |
|
---|---|---|
|
|
|
Сильні сторони: |
|
|
|
|
|
Слабкі сторони: |
|
|
|
|
|
Маркетологи – найкреативніші та найбільш цілеспрямовані люди! Навіть будучи в умовах самоізоляції маркетологи професіонали продовжують працювати та розвиватися, відкривати нові горизонти та досягають успіхів тоді, коли це здається неможливим. І звісно ж за кожною перемогою будь-якої людини стоїть велика підтримка та допомога зі сторони найближчих для неї людей.
Так само і з студентами-маркетологами, адже за кожною маленькою перемогою юного маркетолога стоїть колосальна допомога та підтримка небайдужих викладачів кафедри маркетингу. Саме це ми можемо побачити у процесі функціонування гуртків «ІТ-маркетолог» та «Scientia potentia est» в умовах карантину, адже саме тут неможливе стає можливим.