Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Студенти-маркетологи про навчання у дистанційному форматі

14:04, 01-04-2020

У зв’язку з карантином студенти опановують новий формат навчання  - дистанційний. Як це відбувається, які виникають питання та побажання – про це ми дізнавалися у студентів – маркетологів гр. МРД-11.

Перше інтерв’ю — Заєць Марія


  • Як проходить навчання у дистанційному форматі? Чи викликає це у вас труднощі, можливо навпаки?

Дистанційний формат навчання для мене є дуже приємливим. Перш за все, всі матеріали нам надсилають викладачі: презентації, лекції, пояснення, індивідуальні завдання, проте у всьому цьому ми маємо розібратися самі, хоча завжди можемо розраховувати на підтримку з боку наставника.

На мою думку, це чудово, коли ти сам опрацьовується матеріал. Адже скільки б не розповідали на лекції, все таки найкраще я запам’ятаю тоді, коли це все сама буду вчити. Я, наприклад, якщо опрацьовую лекцію і весь додатковий матеріал до неї знову ж сама, набагато ефективніше і краще її запам'ятовую, а отже і зможу без вагань її застосовувати у потрібних темах і ситуаціях.

 
 
 

Хочу сказати, що не на всіх практичних заняттях викладачі мають змогу поспілкуватися із кожним. У нас, до прикладу, 34 студенти в групі, фізично неможливо всіх опитати. У дистанційному навчанні є ось цей пріоритет, коли завдання і дедлайн є абсолютно у кожного, завдяки чому всі ми відправляємо зроблені завдання викладачеві. І як плюс, не відстаємо від наступної теми.

Сам формат навчання мене аж ніяк не лякає, я б сказала навіть навпаки.

 
 
 

Ось такі переваги я для себе виокремила:

  • Гнучкість (я можу навчатися у зручний для мене час на протязі дня, в індивідуальному темпі і не залежу від місця розташування університету. Оскільки час, щоб доїхати до нього у мене складає цілу пару)
  • Якісний матеріал
  • Оволодіння новітніми інформаційно-комунікаційними технологіями
  • І вивільнення часу для саморозвитку та занять улюбленими справами.

 Дистанційне навчання для першого курсу звучить цікаво і незвично.

Нам би хотілося що б по необхідних предметів або (за всіма) давали домашнє завдання за певним часу. 

Не всі відразу і на початку дистанційного навчання, і не всі в кінці цього навчання. 

Тобто, що б студенти могли розподілити свій час і навчання. 

Також ми готові виконувати різні домашні завдання, з упевненістю, що навчання не буде проходити влітку.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 4 166