У зв’язку з карантином студенти опановують новий формат навчання - дистанційний. Як це відбувається, які виникають питання та побажання – про це ми дізнавалися у студентів – маркетологів гр. МРД-11.
Перше інтерв’ю — Заєць Марія
Дистанційний формат навчання для мене є дуже приємливим. Перш за все, всі матеріали нам надсилають викладачі: презентації, лекції, пояснення, індивідуальні завдання, проте у всьому цьому ми маємо розібратися самі, хоча завжди можемо розраховувати на підтримку з боку наставника.
На мою думку, це чудово, коли ти сам опрацьовується матеріал. Адже скільки б не розповідали на лекції, все таки найкраще я запам’ятаю тоді, коли це все сама буду вчити. Я, наприклад, якщо опрацьовую лекцію і весь додатковий матеріал до неї знову ж сама, набагато ефективніше і краще її запам'ятовую, а отже і зможу без вагань її застосовувати у потрібних темах і ситуаціях.
Хочу сказати, що не на всіх практичних заняттях викладачі мають змогу поспілкуватися із кожним. У нас, до прикладу, 34 студенти в групі, фізично неможливо всіх опитати. У дистанційному навчанні є ось цей пріоритет, коли завдання і дедлайн є абсолютно у кожного, завдяки чому всі ми відправляємо зроблені завдання викладачеві. І як плюс, не відстаємо від наступної теми.
Сам формат навчання мене аж ніяк не лякає, я б сказала навіть навпаки.
Ось такі переваги я для себе виокремила:
Дистанційне навчання для першого курсу звучить цікаво і незвично.
Нам би хотілося що б по необхідних предметів або (за всіма) давали домашнє завдання за певним часу.
Не всі відразу і на початку дистанційного навчання, і не всі в кінці цього навчання.
Тобто, що б студенти могли розподілити свій час і навчання.
Також ми готові виконувати різні домашні завдання, з упевненістю, що навчання не буде проходити влітку.