Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Дистанційне стажування викладача кафедри маркетингу: Європейський досвід у інноваційному підході до навчання

09:45, 25-03-2020

Одним із пріоритетних напрямів розвитку нашого університету є розширення міжнародного співробітництва з провідними закладами освіти Європи і світу. Для підвищення наукового рівня наші науково-педагогічні працівники проходять стажування для вивчення досвіду кращих вишів. Воно спрямоване на удосконалення професійних компетенцій й педагогічної майстерності, що сприяє покращенню якості навчальної, методичної, організаційної та виховної діяльності й посиленню конкурентного статусу університету.

З метою розширення особистісних якостей для виконання професійних завдань доцент кафедри маркетингу к.е.н. Дрокіна Н.І. пройшла дистанційне науково-педагогічне стажування «Innovative Educational Technologies: European Experience and its Application in Training in Economics and Management» за спеціальністю 075. «Маркетинг» 20-31 січня 2020 року у м. Островець, Польща. Організатором науково-педагогічного стажування є Вища школа бізнесу та підприємництва (Wyższa Szkoła Biznesu i Przedsiębiorczości) за підтримки Причорноморського науково-дослідного інституту економіки та інновацій.

Програма стажування включала в себе навчальне навантаження обсягом 150 годин.

Програма стажування включала: ознайомлення з історією розвитку університету через офіційний інформаційний портал; зі спектром профільних спеціальностей в галузі економіки та управління, а також навчально-методичними матеріалами; підготовку тез науково-методичної доповіді за обраною проблематикою. За результатами заочного стажування Дрокіна Н.І. підготувала презентацію наукового проекту «Конкурентний аналіз комерційних веб-сайтів для підвищення ефективності Інтернет-маркетингу».

Наразі викладач отримала сертифікат, що підтверджує успішне завершення стажування.

Набуті під час стажування знання і вміння будуть застосовані у педагогічній практиці під час створення навчально-методичних матеріалів для вивчення дисциплін при підготовці здобувачів освітніх ступенів «бакалавр» і «магістр», керівництві бакалаврськими й магістерськими дипломними роботами.

 
© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 5 259