Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Дистанційне стажування викладача кафедри маркетингу: Європейський досвід у інноваційному підході до навчання

09:45, 25-03-2020

Одним із пріоритетних напрямів розвитку нашого університету є розширення міжнародного співробітництва з провідними закладами освіти Європи і світу. Для підвищення наукового рівня наші науково-педагогічні працівники проходять стажування для вивчення досвіду кращих вишів. Воно спрямоване на удосконалення професійних компетенцій й педагогічної майстерності, що сприяє покращенню якості навчальної, методичної, організаційної та виховної діяльності й посиленню конкурентного статусу університету.

З метою розширення особистісних якостей для виконання професійних завдань доцент кафедри маркетингу к.е.н. Дрокіна Н.І. пройшла дистанційне науково-педагогічне стажування «Innovative Educational Technologies: European Experience and its Application in Training in Economics and Management» за спеціальністю 075. «Маркетинг» 20-31 січня 2020 року у м. Островець, Польща. Організатором науково-педагогічного стажування є Вища школа бізнесу та підприємництва (Wyższa Szkoła Biznesu i Przedsiębiorczości) за підтримки Причорноморського науково-дослідного інституту економіки та інновацій.

Програма стажування включала в себе навчальне навантаження обсягом 150 годин.

Програма стажування включала: ознайомлення з історією розвитку університету через офіційний інформаційний портал; зі спектром профільних спеціальностей в галузі економіки та управління, а також навчально-методичними матеріалами; підготовку тез науково-методичної доповіді за обраною проблематикою. За результатами заочного стажування Дрокіна Н.І. підготувала презентацію наукового проекту «Конкурентний аналіз комерційних веб-сайтів для підвищення ефективності Інтернет-маркетингу».

Наразі викладач отримала сертифікат, що підтверджує успішне завершення стажування.

Набуті під час стажування знання і вміння будуть застосовані у педагогічній практиці під час створення навчально-методичних матеріалів для вивчення дисциплін при підготовці здобувачів освітніх ступенів «бакалавр» і «магістр», керівництві бакалаврськими й магістерськими дипломними роботами.

 
© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 5 178