Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Відбулось засідання наукового гуртка «Scientia potentia est»

17:30, 08-02-2020

На початку лютого кафедра маркетингу провела засідання студентського наукового гуртка «Scientia potentia est». Тема засідання: «Сугестивні технології та маніпулювання в рекламі. Неймінг: особливості створення бренду компанії».

Зустріч відбулася за участі керівника студентського наукового гуртка старшого викладача кафедри О.В. Крижко, завідувача кафедри О.В. Виноградової, доцента Н.О. Євтушенко, а також студентів груп МРД-11 та МРД-21, МРД-31, МРД-41.

Яскравою була доповідь студентки групи МРД-41 Савенко Анастасії про сучасні підходи щодо технологій посилення маніпулятивного впливу на свідомість людини, зокрема розглянули сугестивні технології та маніпулювання в рекламі. Ці технології посилюють сприйняття рекламної продукції, що є особливо актуальним для збільшення рентабельності комунікаційних заходів. З іншого боку, знання означених технологій дозволить розробляти законодавчі норми із запобігання маніпулятивного впливу, що є особливо актуальним для реклами товарів шкідливих для здоров’я.

Далі викладачі із студентами провели дискусію про створення назв брендів.  Якісно розроблена назва для компанії, продукту або послуги - це один з критеріїв компанії безпосередньо впливає на швидку впізнаваність, що може стати одним з факторів вашого майбутнього успіху, адже «як кораблик назвеш, так він і попливе».

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 3 987