На початку лютого кафедра маркетингу провела засідання студентського наукового гуртка «Scientia potentia est». Тема засідання: «Сугестивні технології та маніпулювання в рекламі. Неймінг: особливості створення бренду компанії».
Зустріч відбулася за участі керівника студентського наукового гуртка старшого викладача кафедри О.В. Крижко, завідувача кафедри О.В. Виноградової, доцента Н.О. Євтушенко, а також студентів груп МРД-11 та МРД-21, МРД-31, МРД-41.
Яскравою була доповідь студентки групи МРД-41 Савенко Анастасії про сучасні підходи щодо технологій посилення маніпулятивного впливу на свідомість людини, зокрема розглянули сугестивні технології та маніпулювання в рекламі. Ці технології посилюють сприйняття рекламної продукції, що є особливо актуальним для збільшення рентабельності комунікаційних заходів. З іншого боку, знання означених технологій дозволить розробляти законодавчі норми із запобігання маніпулятивного впливу, що є особливо актуальним для реклами товарів шкідливих для здоров’я.
Далі викладачі із студентами провели дискусію про створення назв брендів. Якісно розроблена назва для компанії, продукту або послуги - це один з критеріїв компанії безпосередньо впливає на швидку впізнаваність, що може стати одним з факторів вашого майбутнього успіху, адже «як кораблик назвеш, так він і попливе».