Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Міжнародна науково-практична конференція «Телекомунікаційний простір ХХІ сторіччя: ринок, держава, бізнес»

10:15, 22-12-2019

«Маркетинг – це не магія, маркетинг – це наука нею займатися»
Ден Зарелла, фахівець з соціальних медіа компанії Hubspot

18-19 грудня відбулось наукове свято, яке привело до Державного університету телекомунікацій - визнаного лідера телекомунікаційних технологій всіх небайдужих до майбутнього нашої держави – учасників І Міжнародної науково-практичної конференції «Телекомунікаційний простір ХХІ сторіччя: ринок, держава, бізнес»!

Наша конференція об’єднала майже 100 учасників включаючи маркетингові компанії, польські, білоруські та українські вищі навчальні заклади. Географія вітчизняних учасників охопила 21 місто України – Запоріжжя, Львів, Кривий Ріг, Маріуполь, Ужгород, Дніпро, Херсон, Вінниця, Івано-Франківськ, Київ, Луцьк, Рівне, Одеса, Полтава, Суми, Мелітополь, Харків, Хмельницький, Черкаси, Чернігів.

Було дуже приємно побачити в конференц-залі досвідчених фахівців, студентів, які лише починають відкривати для себе яскравий світ маркетингу, менеджменту, економіки і підприємництва.

Привітання учасникам конференції надіслав Верескун Михайло Вікторович − д.е.н., доцент, декан факультету інформаційних технологій, ДВНЗ «Приазовський державний технічний університет» (м. Маріуполь), Академік міжнародної кадрової академії, Академії економічних наук України.

Ми повинні бути впевнені, що наш досвід доступний тим, хто його потребує. Це і є основна мета. - Емі Джонсон, директор зі стратегії SEO і контент-маркетингу журналу BBVA Compass.

Таку відповідальну місію виконав Михайло Олександрович Іртлач – к.е.н, директор з маркетингу ТОВ «ЕДПАРТНЕР», поважна і знана людина, неперевершений авторитет в середовищі Інтернет-маркетингу. Під час занять з курсу «Інтернет-маркетинг» наші студенти мали можливість побачити реальну діяльність маркетингового відділу, отримати безцінний досвід спілкування з фахівцями сфері Інтернет-маркетингу, пройшли непросте випробування під час  практичних занять та самостійної роботи.  

«У бізнесу всього дві функції - маркетинг та інновації» - Мілан Кундера.

Маркетологи не зможуть довести переваги бренду і його інноваційність щодо інших, копіюючи чужі матеріали. Створення власних - необхідність, а не примха. - Tom Gerace, Skyword.

Ми були раді вітати гуру блогерів і трейдмейкерів Анфілова Руслана - Голову Ради Громадської організації «Ліга блогерів і трейдмейкерів ЯККІ» (з якою ми плануємо підписати Меморандум про співробітництво) - з доповіддю «Інноваційні інструменти просування особистого бренду в глобальній  мережі Інтернет».

«Розвивайте в собі здатності до таких речей, як цілеспрямованість, любов, віра в чудо, сміливість і милосердя» - Джон Янч (JohnJantsch). Джон Янч - консультант з маркетингу, відомий спікер і блогер. Журнал Forbes визнав його блог кращим в сфері маркетингу.

Карпенко Оксана Олександрівна - доктор економічних наук, професор, завідувач кафедри менеджменту, публічного управління та адміністрування Державного університету інфраструктури та технологій виступила з доповіддю «Академічне протистояння гібридним загрозам».

Найбагатший китайський бізнесмен, засновник Alibaba Group Джек Ма (Ма Юнь), вважає, що Україні слід удосконалити логістичну інфраструктуру, покриття інтернетом, систему платежів для розвитку електронної торгівлі та підприємництво. Про це він розповів 8 листопада 2019 р. під час Київського міжнародного економічного форуму йому ж належать слова: «Найголовніше в електронній комерції - це довіра».

Ткаченко Наталя Борисівна – к.е.н., доцент, докторант Університету банківської справи виступила з доповіддю «Електронна торгівля у сегменті «В2G»: становлення та розвиток».

Ну і звичайно, жодна наука неможлива без допитливих молодих і креативних. На конференції студентську науку представляла Саянна Яна - студентка групи МРД-41 Державного університету телекомунікацій.

«Зараз люди купують абсолютно не так, як лише кілька років тому, тому маркетологам потрібно пристосуватися або готуватися до вимирання» - Брайан Халлиган, виконавчий директор і один із засновників компанії HubSpot. Крім того, він є старшим викладачем Массачусетського Технологічного Інституту (MIT) і співавтором ряду книг з маркетингу.

Тема доповіді, яку Саянна Яна підготувала разом із старшим викладачем кафедри маркетингу, Крижко О. В. «Формування маркетингової стратегії розвитку підприємства».

«Великі компанії починаються з бажання змінити світ, а не заробити легкі гроші» - слова Гай Кавасакі - легендарного маркетолога компанії Apple.

Тема доповіді, яку Лучкіна Вероніка підготувала разом з д.е.н., доцентом, доцентом кафедри маркетингу Євтушенко Н. О. - «Особливості формування маркетингової стратегії».

«Бренд - вже не те, що ми говоримо споживачу, це те, що споживачі говорять один одному» - Скотт Кук.

Тема доповіді, яку Поліщук Назар підготував разом з к.е.н., доцентом кафедри маркетингу Дрокіною Н. І. «Брендинг, його актуальність і затребуваність в наш час».

Згідно з дослідженнями, раціональні пояснення, якими ми так часто намагаємося обгрунтувати і для самих себе, і для інших прийняте нами рішення або скоєний вчинок, як правило, не мають нічого спільного зі справжніми мотивами. Саме ці проблеми класичного маркетингу і спонукали маркетологів звернутися до нейробіологів в пошуках інструменту для об'єктивної оцінки реакцій мозку. Так, на стику двох дисциплін народився нейромаркетинг.

«Залучити відвідувача простіше, якщо маркетологи можуть передбачити, що шукають відвідувачі, які проблеми намагаються вирішити і які рішення для них мають цінність і важливість». Джефф Феріман, автор в агентстві Adobe.

Тема доповіді, яку Бондаренко Степан підготував разом завідувачем кафедри маркетингу Виноградовою О. В. «Нейромаркетингові технології  - крок у креативне майбутнє маркетингу».

«Робота з маркетингу не закінчується ніколи. Її суть у вічному русі. Ми повинні продовжувати інновації кожен день», писав Бет Комсток.

Саме участь у таких наукових заходах дозволить студентам оволодіти необхідними теоретичними та практичними знаннями, вміннями і навиками.

Бажаємо всім  легкого і цікавого шляху, нехай зерна науки дадуть добрі сходи і зростуть у ваших душах врожаєм мудрості та натхнення. Бажаємо всім нових відкриттів, новацій та звершень!

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 5 777