Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Засідання студентського гуртка «ІТ-маркетолог»: Інтернет-дизайн, як ключ до успіху сайту

16:16, 03-12-2019

У листопаді відбулося чергове засідання гуртка «ІТ-маркетолог» на тему «Інтернет-дизайн, як ключ до успіху сайту» за участю керівника гуртка к.е.н. доцент кафедри маркетингу Євтушенко Н.О., старшого викладача кафедри маркетингу Крижко О.В. та студентів І, ІІ, ІІІ, IV курсів.

Інтернет-дизайн, або ж веб-дизайн – ключовий момент, що забезпечує вдале візуальне сприйняття сайту його користувачами. З року і рік веб-дизайн зазнає істотних змін: технології створення стають кращими, спеціалісти стають більш професійними, а сайти – більш досконалими. Статистика показує, що якщо користувачу сподобався сайт, то це вже 78% того, що він зробить покупку або ж скористується сервісом.

Саме тому кафедра маркетингу прийняла рішення провести засідання з метою обговорення та впровадження принципів роботи інтернет-дизайну для подальшого використання студентами усіх чотирьох курсів у практичній  професійній діяльності. Дана тематика є предметом пожвавленої заціквленості в студентському колі, через те що сучасний маркетолог повинен бути обізнаний в інноваційних ідеях та рішеннях web-дизайну так необхідних будь-якому підприємству.

Студентами були представлені яскраві презентації на теми: «Інтернет-дизайн – майбутнє віртуальної торгівлі» - Поліщук Назар та «Особливості візуального сприйняття сайту» - Бондаренко Степан.

Отже на засіданні наукового студентського гуртка «ІТ- маркетолог» студенти разом з викладачами більш детально розглянули тему Інтернет-дизайну та повністю розібрали всі питання та моменти, що виникали під час обговорення, в результаті чого юні маркетологи стали більш обізнаними в сфері Web-індустрії, а викладачі отримали важливий досвід впровадження новітніх технологій у навчання.     

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 4 450