У листопаді відбулося чергове засідання гуртка «ІТ-маркетолог» на тему «Інтернет-дизайн, як ключ до успіху сайту» за участю керівника гуртка к.е.н. доцент кафедри маркетингу Євтушенко Н.О., старшого викладача кафедри маркетингу Крижко О.В. та студентів І, ІІ, ІІІ, IV курсів.
Інтернет-дизайн, або ж веб-дизайн – ключовий момент, що забезпечує вдале візуальне сприйняття сайту його користувачами. З року і рік веб-дизайн зазнає істотних змін: технології створення стають кращими, спеціалісти стають більш професійними, а сайти – більш досконалими. Статистика показує, що якщо користувачу сподобався сайт, то це вже 78% того, що він зробить покупку або ж скористується сервісом.
Саме тому кафедра маркетингу прийняла рішення провести засідання з метою обговорення та впровадження принципів роботи інтернет-дизайну для подальшого використання студентами усіх чотирьох курсів у практичній професійній діяльності. Дана тематика є предметом пожвавленої заціквленості в студентському колі, через те що сучасний маркетолог повинен бути обізнаний в інноваційних ідеях та рішеннях web-дизайну так необхідних будь-якому підприємству.
Студентами були представлені яскраві презентації на теми: «Інтернет-дизайн – майбутнє віртуальної торгівлі» - Поліщук Назар та «Особливості візуального сприйняття сайту» - Бондаренко Степан.
Отже на засіданні наукового студентського гуртка «ІТ- маркетолог» студенти разом з викладачами більш детально розглянули тему Інтернет-дизайну та повністю розібрали всі питання та моменти, що виникали під час обговорення, в результаті чого юні маркетологи стали більш обізнаними в сфері Web-індустрії, а викладачі отримали важливий досвід впровадження новітніх технологій у навчання.