Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Засідання студентського гуртка «ІТ-маркетолог»: Інтернет-дизайн, як ключ до успіху сайту

16:16, 03-12-2019

У листопаді відбулося чергове засідання гуртка «ІТ-маркетолог» на тему «Інтернет-дизайн, як ключ до успіху сайту» за участю керівника гуртка к.е.н. доцент кафедри маркетингу Євтушенко Н.О., старшого викладача кафедри маркетингу Крижко О.В. та студентів І, ІІ, ІІІ, IV курсів.

Інтернет-дизайн, або ж веб-дизайн – ключовий момент, що забезпечує вдале візуальне сприйняття сайту його користувачами. З року і рік веб-дизайн зазнає істотних змін: технології створення стають кращими, спеціалісти стають більш професійними, а сайти – більш досконалими. Статистика показує, що якщо користувачу сподобався сайт, то це вже 78% того, що він зробить покупку або ж скористується сервісом.

Саме тому кафедра маркетингу прийняла рішення провести засідання з метою обговорення та впровадження принципів роботи інтернет-дизайну для подальшого використання студентами усіх чотирьох курсів у практичній  професійній діяльності. Дана тематика є предметом пожвавленої заціквленості в студентському колі, через те що сучасний маркетолог повинен бути обізнаний в інноваційних ідеях та рішеннях web-дизайну так необхідних будь-якому підприємству.

Студентами були представлені яскраві презентації на теми: «Інтернет-дизайн – майбутнє віртуальної торгівлі» - Поліщук Назар та «Особливості візуального сприйняття сайту» - Бондаренко Степан.

Отже на засіданні наукового студентського гуртка «ІТ- маркетолог» студенти разом з викладачами більш детально розглянули тему Інтернет-дизайну та повністю розібрали всі питання та моменти, що виникали під час обговорення, в результаті чого юні маркетологи стали більш обізнаними в сфері Web-індустрії, а викладачі отримали важливий досвід впровадження новітніх технологій у навчання.     

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 4 372