10 жовтня відбулося засідання наукового гуртка "ІТ-маркетолог", за темою: «Сканування корпоративної культури. Професійна етика і поведінка співробітників офісу». Зустріч відбулася за участі керівника студентського наукового гуртка к.е.н., доцента кафедри Н.О. Євтушенко та к.е.н. доцента кафедри В.Г. Дарчук, а також студентів груп МРД-11, МРД-21 та МРД-41.
Учасники семінару мали змогу продемонструвати свої презентації та вияснити, що ж таке професійна етика та корпоративна культура, і яка ж повинна бути поведінка у офісі. У своїх презентаціях студенти зазначали про зменшення ролі матеріальної складової і, навпаки, про зростання впливу нематеріальних стимулів. Дійсно, для багатьох людей не настільки важливо грошове заохочення, скільки моральне і психологічне задоволення від виконуваної роботи, психологічного клімату в організації та колективі і так далі.
У процесі дискусії було обґрунтовано, що при грамотному управлінні корпоративна культура може стати потужним мотиватором і інструментом, який впливає не тільки на мотивацію персоналу, а й ще створює цілісність, єдність і потужний корпоративний дух для досягнення цілей і успіху компанії.
Найяскравіша була презентація студентки ІІ-го курсу Лучкіної Вероніки на тему: «Професійна етика і поведінка співробітників компанії». Також виступав студент ІI-го курсу Поліщук Назар на тему: «Особливості формування корпоративної культури на підприємствах України».
Протягом проведення запланованого заходу наукового гуртка «ІТ-маркетолог» студенти мали змогу перейняти досвід своїх старших колег та наставників-викладачів, отримати професійні знання та досвід, щоб у майбутньому стати висококваліфікованими фахівцями-маркетологами та займати високооплачувані посади.