Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Засідання наукового гуртка ‘’ІТ-маркетолог’’: корпоративна культура та поведінка співробітників офісу

17:50, 23-10-2019

10 жовтня відбулося засідання наукового гуртка "ІТ-маркетолог", за темою: «Сканування корпоративної культури. Професійна етика і поведінка співробітників офісу». Зустріч відбулася за участі керівника студентського наукового гуртка к.е.н., доцента кафедри Н.О. Євтушенко та к.е.н. доцента кафедри В.Г. Дарчук, а також студентів груп МРД-11, МРД-21 та МРД-41.

Учасники семінару мали змогу продемонструвати свої презентації та вияснити, що ж таке професійна етика та корпоративна культура, і яка ж повинна бути поведінка у офісі. У своїх презентаціях студенти зазначали про зменшення ролі матеріальної складової і, навпаки, про зростання впливу нематеріальних стимулів.  Дійсно, для багатьох людей не настільки важливо грошове заохочення, скільки моральне і психологічне задоволення від виконуваної роботи, психологічного клімату в організації та колективі і так далі.

У процесі дискусії було обґрунтовано, що при грамотному управлінні корпоративна культура може стати потужним мотиватором і інструментом, який  впливає не тільки на мотивацію персоналу, а й ще створює цілісність, єдність і потужний корпоративний дух для досягнення цілей і успіху компанії.

Найяскравіша була презентація студентки ІІ-го курсу Лучкіної Вероніки на тему: «Професійна етика і поведінка співробітників компанії». Також виступав студент ІI-го курсу Поліщук Назар на тему: «Особливості формування корпоративної культури на підприємствах України».  

Протягом проведення запланованого заходу наукового гуртка «ІТ-маркетолог» студенти мали змогу перейняти досвід своїх старших колег та наставників-викладачів, отримати професійні знання та досвід, щоб у майбутньому стати висококваліфікованими фахівцями-маркетологами та займати високооплачувані посади.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 3 912