Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Засідання наукового гуртка ‘’ІТ-маркетолог’’: корпоративна культура та поведінка співробітників офісу

17:50, 23-10-2019

10 жовтня відбулося засідання наукового гуртка "ІТ-маркетолог", за темою: «Сканування корпоративної культури. Професійна етика і поведінка співробітників офісу». Зустріч відбулася за участі керівника студентського наукового гуртка к.е.н., доцента кафедри Н.О. Євтушенко та к.е.н. доцента кафедри В.Г. Дарчук, а також студентів груп МРД-11, МРД-21 та МРД-41.

Учасники семінару мали змогу продемонструвати свої презентації та вияснити, що ж таке професійна етика та корпоративна культура, і яка ж повинна бути поведінка у офісі. У своїх презентаціях студенти зазначали про зменшення ролі матеріальної складової і, навпаки, про зростання впливу нематеріальних стимулів.  Дійсно, для багатьох людей не настільки важливо грошове заохочення, скільки моральне і психологічне задоволення від виконуваної роботи, психологічного клімату в організації та колективі і так далі.

У процесі дискусії було обґрунтовано, що при грамотному управлінні корпоративна культура може стати потужним мотиватором і інструментом, який  впливає не тільки на мотивацію персоналу, а й ще створює цілісність, єдність і потужний корпоративний дух для досягнення цілей і успіху компанії.

Найяскравіша була презентація студентки ІІ-го курсу Лучкіної Вероніки на тему: «Професійна етика і поведінка співробітників компанії». Також виступав студент ІI-го курсу Поліщук Назар на тему: «Особливості формування корпоративної культури на підприємствах України».  

Протягом проведення запланованого заходу наукового гуртка «ІТ-маркетолог» студенти мали змогу перейняти досвід своїх старших колег та наставників-викладачів, отримати професійні знання та досвід, щоб у майбутньому стати висококваліфікованими фахівцями-маркетологами та займати високооплачувані посади.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 3 994