Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Професійна іноземна мова для студентів-маркетологів

10:15, 25-09-2019

Вивчення студентами-маркетологами фахових дисциплін іноземною мовою дає можливість отримати високооплачуване робоче місце одразу по закінченню університету.

Формування іншомовної компетенції у професійній сфері передбачає вивчення англійської мови для проведення маркетингових досліджень (English for Аcademic Рurposes); з метою розвитку успішної професійної кар`єри у обраній галузі (English for Оccupational Рurposes). Таке розуміння суті навчання англійської мови для спеціальних цілей означає, що курс англійської мови може орієнтувати студентів на продовження освіти в іншомовному середовищі, опанування певної професії та здійснення професійної комунікації англійською мовою, досягнення особистих цілей та перспектив.

Професійна іноземна мова орієнтована на досягнення особистих і фахових цілей:

  • формулюються специфічні, значимі для особи завдання;
  • враховуються індивідуальні пізнавальні запити;
  • моделюється професійний контекст діяльності;
  • розробляються спеціальні методичні прийоми;
  • розвиваються компоненти комунікативної компетенції студентів;
  • опанування мови інтегрується з оволодінням професійними навичками.

Для студентів-маркетологів ДУТ викладачами кафедри маркетингу передбачено читання затребуваних та цікавих навчальних дисциплін англійською мовою:

  • у 5 семестрі: «Психологія маркетингу»;
  • у 6 семестрі: «Маркетинг закупівель»;
  • у 7 семестрі: «Управління продажами та брендами»;
  • у 8 семестрі: «Управління ланцюгами постачань»;
  • у 9 семестрі: «Інформаційно-аналітичне забезпечення маркетингової діяльності»;
  • у 10 семестрі: «В2В – маркетинг».

Перевагами викладання студентам-маркетологам фахових дисциплін іноземною мовою є:

  • спрямованість курсу на задоволення конкретних навчальних потреб студентів;
  • використання методології та видів навчальної діяльності спеціалізації, яка обслуговується;
  • контекстне вивчення англійської мови.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 4 270