Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Професійна іноземна мова для студентів-маркетологів

10:15, 25-09-2019

Вивчення студентами-маркетологами фахових дисциплін іноземною мовою дає можливість отримати високооплачуване робоче місце одразу по закінченню університету.

Формування іншомовної компетенції у професійній сфері передбачає вивчення англійської мови для проведення маркетингових досліджень (English for Аcademic Рurposes); з метою розвитку успішної професійної кар`єри у обраній галузі (English for Оccupational Рurposes). Таке розуміння суті навчання англійської мови для спеціальних цілей означає, що курс англійської мови може орієнтувати студентів на продовження освіти в іншомовному середовищі, опанування певної професії та здійснення професійної комунікації англійською мовою, досягнення особистих цілей та перспектив.

Професійна іноземна мова орієнтована на досягнення особистих і фахових цілей:

  • формулюються специфічні, значимі для особи завдання;
  • враховуються індивідуальні пізнавальні запити;
  • моделюється професійний контекст діяльності;
  • розробляються спеціальні методичні прийоми;
  • розвиваються компоненти комунікативної компетенції студентів;
  • опанування мови інтегрується з оволодінням професійними навичками.

Для студентів-маркетологів ДУТ викладачами кафедри маркетингу передбачено читання затребуваних та цікавих навчальних дисциплін англійською мовою:

  • у 5 семестрі: «Психологія маркетингу»;
  • у 6 семестрі: «Маркетинг закупівель»;
  • у 7 семестрі: «Управління продажами та брендами»;
  • у 8 семестрі: «Управління ланцюгами постачань»;
  • у 9 семестрі: «Інформаційно-аналітичне забезпечення маркетингової діяльності»;
  • у 10 семестрі: «В2В – маркетинг».

Перевагами викладання студентам-маркетологам фахових дисциплін іноземною мовою є:

  • спрямованість курсу на задоволення конкретних навчальних потреб студентів;
  • використання методології та видів навчальної діяльності спеціалізації, яка обслуговується;
  • контекстне вивчення англійської мови.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 4 369