Вивчення студентами-маркетологами фахових дисциплін іноземною мовою дає можливість отримати високооплачуване робоче місце одразу по закінченню університету.
Формування іншомовної компетенції у професійній сфері передбачає вивчення англійської мови для проведення маркетингових досліджень (English for Аcademic Рurposes); з метою розвитку успішної професійної кар`єри у обраній галузі (English for Оccupational Рurposes). Таке розуміння суті навчання англійської мови для спеціальних цілей означає, що курс англійської мови може орієнтувати студентів на продовження освіти в іншомовному середовищі, опанування певної професії та здійснення професійної комунікації англійською мовою, досягнення особистих цілей та перспектив.
Професійна іноземна мова орієнтована на досягнення особистих і фахових цілей:
- формулюються специфічні, значимі для особи завдання;
- враховуються індивідуальні пізнавальні запити;
- моделюється професійний контекст діяльності;
- розробляються спеціальні методичні прийоми;
- розвиваються компоненти комунікативної компетенції студентів;
- опанування мови інтегрується з оволодінням професійними навичками.
Для студентів-маркетологів ДУТ викладачами кафедри маркетингу передбачено читання затребуваних та цікавих навчальних дисциплін англійською мовою:
- у 5 семестрі: «Психологія маркетингу»;
- у 6 семестрі: «Маркетинг закупівель»;
- у 7 семестрі: «Управління продажами та брендами»;
- у 8 семестрі: «Управління ланцюгами постачань»;
- у 9 семестрі: «Інформаційно-аналітичне забезпечення маркетингової діяльності»;
- у 10 семестрі: «В2В – маркетинг».
Перевагами викладання студентам-маркетологам фахових дисциплін іноземною мовою є:
- спрямованість курсу на задоволення конкретних навчальних потреб студентів;
- використання методології та видів навчальної діяльності спеціалізації, яка обслуговується;
- контекстне вивчення англійської мови.