За планом засідань наукового гуртка «ІТ-маркетолог» кафедри маркетингу Державного університету телекомунікацій передбачене проведення зустрічі з фахівцями в сфері маркетингу. Враховуючи зростання актуальності міжнародного маркетингу, важливість розробки маркетингових стратегій виходу на зарубіжні ринки було організовано зустріч студентів-маркетологів із Віце-президентом Торгово-промислової палати України Король В.В.
Торгово-промислова палата України - це недержавна неприбуткова самоврядна організація, яка на добровільних засадах об’єднує юридичних осіб та громадян України, зареєстрованих як підприємці, а також їх об’єднання. Їхньою метою є розвинений і конкурентоспроможний на світових ринках український бізнес.
На зустрічі Віце-президент Торгово-промислової палати України Король В.В. розповів студентам про роль ТПП у вирішенні проблем виходу наших товаровиробників на ринки інших країн, про важливість застосування ефективних маркетингових стратегій відповідно до особливостей діяльності окремого підприємця, про організаційно-правові аспекти розвитку бізнесу в нашій державі тощо.
Студенти після зустрічі на засіданні наукового гуртка обговорили важливість набуття фахових компетенцій, які дозволять стати справжніми професіоналами. Особливу увагу необхідно приділяти вивченню англійської мови.
Про свої враження говорять студенти-маркетологи: