Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Засідання наукового гуртка "ІТ-маркетолог" на теренах Торгово-промислової палати України

09:59, 20-04-2019

За планом засідань наукового гуртка «ІТ-маркетолог» кафедри маркетингу Державного університету телекомунікацій передбачене проведення зустрічі з фахівцями в сфері маркетингу. Враховуючи зростання актуальності міжнародного маркетингу, важливість розробки маркетингових стратегій виходу на зарубіжні ринки було організовано зустріч студентів-маркетологів із Віце-президентом Торгово-промислової палати України Король В.В.

Торгово-промислова палата України - це недержавна неприбуткова самоврядна організація, яка на добровільних засадах об’єднує юридичних осіб та громадян України, зареєстрованих як підприємці, а також їх об’єднання. Їхньою метою є розвинений і конкурентоспроможний на світових ринках український бізнес.

На зустрічі Віце-президент Торгово-промислової палати України Король В.В. розповів студентам про роль ТПП у вирішенні проблем виходу наших товаровиробників на ринки інших країн, про важливість застосування ефективних маркетингових стратегій відповідно до особливостей діяльності окремого підприємця, про організаційно-правові аспекти розвитку бізнесу  в нашій державі тощо.

Студенти після зустрічі на засіданні наукового гуртка обговорили важливість набуття фахових компетенцій, які дозволять стати справжніми професіоналами.  Особливу увагу необхідно приділяти вивченню англійської мови.

Про свої враження говорять студенти-маркетологи:

  • Ми були в захопленні від цієї зустрічі, дізналися багато нового та цікавого для подальшої роботи в сфері маркетингу. Було дуже приємно зустрітися з висококваліфікованими спеціалістами, які поділилися з нами своїм досвідом та відповіли на всі запитання, які нас цікавили. Ми дізналися про те, як функціонує Торгово-промислова палата України, яким чином наші бізнесмени співпрацюють із закордонними колегами та хто ж взагалі допомагає малому та середньому українському бізнесу підніматися вверх по кар’єрних східцях.
  • Бізнес - один з найбільш підходящих та ефективних варіантів застосування маркетингових знань та навичок, тому маркетологам варто не тільки знати всі тонкощі, а й робити так щоб бізнес був успішний.
© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 4 196